کد مطلب: 

274723

زارع‌پور: تاکنون پروژه فیبرنوری در 65 شهر و 10 استان آغاز شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون 10 شرکت و اپراتور برای اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌و‌کارها پای کار آمده اند و کار در 65 شهر در 10 استان آغاز شده است و امیدوارم که تا دهه فجر سال جاری، در سراسر کشور آغاز شود.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در ادامه دیدارهای هفتگی خود با نمایندگان مردم، دوشنبه هفت آذر ماه با محمد علیپور نماینده مردم ماکو، پلدشت، چالدران و شوط، حسین گودرزی نماینده مردم درود و ازنا و سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، شیروان، چرداول و ملکشاهی دیدار کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدارها به آخرین وضعیت توسعه ارتباطات در روستاها اشاره کرد و گفت: در برخی از استان ها و مناطق به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق، مشکلاتی وجود دارد اما تلاش می کنیم بر اساس برنامه ریزی انجام شده ارتباطات روستاها تامین شود.

زارع پور همچنین به پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون 10 شرکت و اپراتور برای اجرای این طرح ملی پای کار آمده اند و کار در 65 شهر در 10 استان آغاز شده است و امیدوارم که تا دهه فجر سال جاری، در سراسر کشور آغاز شود.

وزیر ارتباطات برای بررسی بهتر وضعیت ارتباطات برخی از روستاها، با دهیار یکی از روستاها تماس گرفت و وضعیت ارتباطات و اینترنت روستا را بررسی کرد.

نمایندگان حاضر در این دیدارها نیز به مشکلات ارتباطات روستاها و مناطق حوزه انتخابیه خود، وضعیت فیبرکشی برخی از مسیرها و لزوم تقویت زیرساختهای ارتباطی پرداختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-29 10:11

افزودن دیدگاه جدید