کد مطلب: 

274677

افتتاح نمایشگاه جهانی اینترنت اشیاء در شرق چین

نمایشگاه جهانی اینترنت اشیاء 2022، در شرق چین افتتاح شد؛ این رویداد سه روزه شامل برگزاری یک اجلاس، نمایشگاهی با ویژگی جدیدترین اپلیکیشن‌ها و محصولات مرتبط با اینترنت اشیاء و همچنین چندین انجمن با تمرکز بر موضوعاتی همچون اینترنت صنعتی، سنجش هوشمند و خودروهای متصل هوشمند می‌شود.
اینترنت اشیاء

به گزارش سیتنا به نقل از صدای چین، نمایشگاه جهانی اینترنت اشیاء 2022، جمعه اخیر (25 نوامبر/ 4 آذرماه) در شهر  «ووکسی» واقع در استان «جیانگ‌سو» در شرق چین افتتاح شد؛ این رویداد سه روزه شامل برگزاری یک اجلاس، نمایشگاهی با ویژگی جدیدترین اپلیکیشن ها و محصولات مرتبط با اینترنت اشیاء و همچنین چندین انجمن با تمرکز بر موضوعاتی همچون اینترنت صنعتی، سنجش هوشمند و خودروهای متصل هوشمند می شود.

240 شرکت مرتبط با اینترنت اشیاء از جمله «چاینا موبایل»،‌ «هواوی»،‌ «مایکروسافت» و «استیت گرید»، جدیدترین محصولاتشان، از خودروهای خودران گرفته تا ربات های صنعتی، را در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده اند.

مساحت برگزاری این نمایشگاه نزدیک به 30 هزار متر مربع برآورد شده است.

«ووکسی»،‌ با نام شهر اینترنت اشیاء، در حال حاضر بیش از سه هزار شرکت مرتبط با اینترنت اشیاء دارد که ارزش خروجی و تولیدات آنها بالغ بر 350 میلیارد یوان (49 میلیارد دلار) برآورد شده است؛ این شهر در زمینه تدوین بیش از نیمی از استانداردهای بین المللی مربوط به اینترنت اشیاء، پیشتاز است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-28 10:17

افزودن دیدگاه جدید