کد مطلب: 

274522

نسخه جدید شاد با حال و هوای جام جهانی

همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال، نسخه جدید شاد در دسترس کاربران قرار گرفته است. این نسخه علاوه بر تغییرات ظاهری و افزودن بخش های مختص جام جهانی قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
شاد

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، در حالیکه قطر میزبان بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین جشن فوتبالی دنیا خواهد بود، شبکه شاد از نسخه جدید خود با حال و هوای جام ­جهانی رونمایی کرد و مدیران، معلمان، دانش ­آموزان، عوامل اجرایی و خانواده ­ها می­توانند با به ­روز رسانی شاد، به ابزارها و خدمات جدید دسترسی داشته باشند.

در این نسخه علاقه­ مندان به فوتبال می­ توانند به صورت زنده مسابقات جام­ جهانی را تماشا کنند و در جریان آخرین اخبار و حواشی جام 22 قرار گیرند. همچنین مسابقات مختلفی برای کاربران در نظر گرفته شده که به عنوان نمونه در بخش «تحلیل ­شو» می­ توانند بازی­ ها را از منظر کارشناسی تحلیل کنند و یا در بخش «هوادار» می­ توانند شعر، روایت و خاطره­ای از رویدادهای جام جهانی ارسال کرده و در بخش «من گزارشگر» بخشی از بازی­ های تیم ملی در این جام را انتخاب کرده و گزارش کنند. همچنین دانش ­آموزان می ­توانند در بخش «تا پای جان برای ایران» پیام ­های خود را خطاب به ملی پوشان در قالب فیلم و عکس ارسال کرده و در قرعه­ کشی جوایز ارزشمند شرکت کنند.   

کاربران با مراجعه به بخش جام ­جهانی در شاد می­ توانند از مسابقات دانش ­آموزی و رویدادهای متنوع با خبر شده و در آن شرکت کنند.

گفتنی است در آخرین نسخه به ­روزرسانی شده از برنامه شاد ضمن تغییرات گرافیکی و بازطراحی رابط کاربری، دسترسی کاربران به نقاط پرکاربرد شاد آسانتر شده است. به طور کلی از قابلیت­ های ویژه نسخه جدید، می ­توان به اضافه شدن ابزار تکلیف دهی، سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، مدیریت محتوا و بهبود ابزارها و خدمات نسبت به نسخه قبلی، اشاره کرد.

کاربران می­ توانند از طریق سایت رسمی شاد به آدرس اینترنتی shad.ir و یا کافه ­بازار، نسخه جدید را دریافت کرده و نگرانی نسبت به از دست دادن اطلاعات قبلی خود نداشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (6 رای)
سیتنا 3
2022-11-22 11:22

افزودن دیدگاه جدید