کد مطلب: 

274062

مراسم معارفه و تکریم مدیر ارتباطات زیرساخت استان ایلام برگزار شد

مراسم معارفه و تکریم مدیر جدید ارتباطات زیرساخت استان ایلام با حضور مهندس خباز عضو هیئت مدیره شرکت، 14 آبان ماه سال جاری در ارتباطات زیر ساخت استان برگزار شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش سیتنا، در این مراسم معارفه که با حضور حسین آقازاده مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، سیدرضا موسوی مدیر ارتباطات زیرساخت شهرستانهای استان تهران و امور هماهنگی، عباس وافی معاون اداره کل حراست، حسن احمدوند معاون روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مدیران استان برگزار شد، مجتبی علیرحمی به عنوان مدیر ارتباطات زیرساخت استان ایلام معرفی شد.

در این دیدار مهندس خباز عضو هیئت مدیره طی سخنانی گفت: در اهداف شرکت نیروی انسانی از اهمیت خاصی برخوردار است و توان افزایی و توجه به نیروی انسانی از اولویت ها و دغدغه های شرکت به شمار می رود.

وی با تبیین اهداف و سیاست های شرکت بر رسیدگی به مسائل و مشکلات نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمانی تاکید کرد و افزود: در سال گذشته در سند راهبردی شرکت تغییراتی را انجام داده ایم و ارتقای بهره وری به عنوان یک هدف اصلی برای شرکت ارتباطات زیر ساخت مدنظر قرار گرفته است.

مهندس خباز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های ارزشمند مهندس حسن بیگی مدیرسابق ارتباطات زیر ساخت استان ایلام افزود: امیدوارم با تلاش مدیر جدید و کارکنان زیر ساخت استان شاهد رشد روزافزون در جهت پیشبرد اهداف شرکت در استان ایلام باشیم.

در ابتدای این جلسه مهندس علیرحمی به عنوان مدیر ارتباطات زیرساخت استان ایلام گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با وضعیت ارتباطات و برنامه های توسعه زیرساخت های ارتباطی این استان را ارایه کرد.

همچنین مهندس خبازعضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و هیئت همراه در بدو ورود به استان ایلام با حضور در یادمان شهدای گمنام با اهداء گل و فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-11-08 13:41

افزودن دیدگاه جدید