کد مطلب: 

274015

استاد دانشگاه: روبیکا برای اعتمادسازی و جلب اطمینان کاربران تلاش کند

یک استاد دانشگاه، گفت: اطمینان از لو نرفتن پیام‌های ارسال شده توسط کاربران، رفع کندی و قطعی اپلیکیشن، ذخیره کردن پیام‌ها، سرعت در ارسال، دریافت و انعکاس پیام‌ها و... از جمله نکاتی‌ است که اپلیکیشن روبیکا باید در جهت بهبود آن اقدام کند.
محسن گرامی

دکتر محسن گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون بهبود کیفی سکوهای داخلی همچون روبیکا، گفت: مسئله‌ی اصلی در خصوص اپلیکیشن روبیکا، اضافه شدن امکانات به آیتم‌های این اپلیکیشن نیست، بلکه مسئله مهم این است که در وهله اول باید اطمینان و اعتماد مردم جلب شود، زیرا تا زمانی که اعتمادسازی کامل صورت نگیرد، این اپلیکیشن نمی‌تواند کارایی قابل قبولی در جامعه داشته باشد.

این استاد دانشگاه، ادامه داد: پلتفرهای داخلی اگر به نکات مورد نظر مردم توجه کنند و امکانات موردنیاز آنها را برآورده کنند، قطعا مردم به استفاده از آنها روی خواهند آورد. هر اپلیکیشنی نقاط ضعفی دارد، به طور مثال کافه بازار، آپارات و... نیز پلتفرم داخلی هستند اما با وجود این نقاط ضعف مردم همچنان از آنها استفاده می‌کنند.

وی، اشاره کرد: پلتفرم‌های داخلی موجود باید در جهت رفع نقاط ضعف خود حرکت کنند؛ چراکه مردم به دنبال استفاده از پلت‌فرم‌هایی هستند که امکانات و دسترسی‌های مورد نیازشان را داشته باشد.

گرامی، خاطرنشان کرد: اطمینان از لو نرفتن پیام‌های ارسال شده توسط کاربران، رفع کندی و قطعی اپلیکیشن، ذخیره کردن پیام‌ها، سرعت در ارسال، دریافت و انعکاس پیام‌ها و... از جمله نکاتی‌ است که اپلیکیشن روبیکا باید در جهت بهبود آن اقدام کند.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.3 (4 رای)
سیتنا 5
2022-11-07 11:12

افزودن دیدگاه جدید