کد مطلب: 

273595

عدم تمدید بسته‌های اینترنت همراه کاربران در زمان قطعی اینترنت؛ اپراتورها منتظر ابلاغ رگولاتوری

با گذشت 20 روز از وعده‌ی سازمان تنظیم مقررات برای تمدید بسته‌های اینترنت همراه کاربران در زمان قطعی اینترنت در اواخر شهریورماه، پیگیری سیتنا حاکی است که تا این لحظه بسته‌های اینترنت کاربران در زمان قطعی اینترنت تمدید نشده و اپراتورها همچنان منتظر ابلاغ رگولاتوری هستند.
اینترنت

به گزارش خبرنگار سیتنا، به دنبال اعمال محدودیت‌های اینترنتی و قطعی اینترنت در بازه‌ی زمانی اواخر شهریورماه، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی 12 مهرماه سال جاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدت زمان استفاده از حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران در این بازه‌ی زمانی تمدید می‌شود. (لینک)

رگولاتوری تاکید کرده بود که بر اساس هماهنگی انجام شده با اپراتورهای تلفن همراه، از زمان عادی شدن شرایط و رفع محدودیت‌ها در دسترسی به اینترنت، حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران، معادل زمان قطعی، تمدید می‌شود.

با گذشت قریب به 20 روز از صدور این اطلاعیه‌ و وعده‌ی رگولاتوری، پیگیری خبرنگار سیتنا از اپراتورهای تلفن همراه حاکی است که تا این لحظه بسته‌های اینترنت کاربران در زمان قطعی اینترنت تمدید نشده و اپراتورها همچنان منتظر ابلاغ رگولاتوری هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-10-25 09:59

افزودن دیدگاه جدید