کد مطلب: 

273568

از پیام رسان سروش پلاس چه می‌دانید؟

پیام رسان رایگان و کاملا بومی سروش‌پلاس، با بیش از ۲۶ میلیون کاربر و امکانات متنوع مانند دستیار صوتی هوشمند، تماس صوتی و تصویری،‌ پخش زنده رادیو و تلویزیون، امکان ارتباط زنده در کانال، بات‌های کاربردی،‌ پرداخت، ویترین محتوا و ... در دسترس کاربران قرار دارد.
سروش پلاس

به گزارش سیتنا، در به‌روزترین نسخه نسل چهارم سروش‌پلاس امکانات جدیدی به برنامه افزوده شده و دقت فراوانی برای رفع نواقص نسخه آزمایشی بتا که چندی پیش برای یافتن ایرادات احتمالی به صورت محدود منتشر شد، صرف شده است.

در دستیار صوتی این برنامه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی بستری فراهم شده تا کار با فیچرهای مختلف در پیام‌رسان و تنظیمات و گزینه های متعدد بسیار آسان‌تر و در دسترس تر از گذشته شود. در واقع دستیار صوتی UX (تجربه‌ی کاربری) را ساده‌تر می‌کند. در تماس صوتی و تصویری سروش‌پلاس تلاش شده تا بیشترین کیفیت و وضوح در صدا و تصویر این تماس‌ها به کاربران ارائه شود و نکته مهم دیگر کار بر روی کاهش دیتای مصرفی در این فیچرهاست که آن‌ها را از نظر استفاده‌ی ترافیک اینترنت، بیش از پیش برای کاربران مقرون به صرفه خواهد کرد. اگر این ویژگی را در کنار مصرف یک‌سوم ترافیک اینترنت در سروش‌پلاس قرار دهیم، خواهیم دید که استفاده از تماس صوتی و تصویری سروش‌پلاس بسیار معقول و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی خواهد بود.

از پیام رسان سروش پلاس چه می‌دانید؟

همچنین نسل چهار سروش‌پلاس بر اساس تجربیات سال‌های گذشته‌ی تیم و همچنین بازخوردهای دریافتی از کاربران، کاملاً بهینه‌سازی شده و تمام تلاش تیم طراحی و فنی، ایجاد و پیاده‌سازی نسخه‌ای ساده، روان و کاربرپسند بوده است. بازنویسی و بهینه‌سازی بسیاری از کدها و ایجاد دوباره برخی کتابخانه‌ها باعث شده تا نسل چهار سروش‌پلاس سرعت بسیار بالاتری داشته باشد. لندینگ های جدیدی برای آرشیوهای ویدیویی و پخش زنده تلویزیونی طراحی شده که با در نظر گرفتن اینترنت یک‌سوم، مورد بسیار جذابی برای کاربران ما خواهد بود. تایم‌لاین، فیچر جدیدی که بر اساس علاقه‌مندی‌های کاربر، محتواهایی را نمایش می‌دهد و فرصت بسیار خوبی برای دسترسی سریع و آسان او به محتواهای موردعلاقه‌اش فراهم کرده و نیز بستری مناسب برای پروموشن کانال‌ها و در معرض دید قرار گرفتن آن‌ها برای جذب اعضای جدید خواهد بود. از طرفی، از آنجا که تولید و ارائه محتواهای مفید، باکیفیت و فاخر توسط کاربران و دیده شدن آن‌ها یکی از دغدغه‌های تیم سروش‌پلاس بوده است، ویترینی را طراحی کردیم تا نوع پروموشن کانال‌ها و محتواهای آن‌ها را ارتقا دهیم. پست‌چین نیز از دیگر امکانات این پیام رسان بومی است.

سروش پلاس

پیام رسان سروش پلاس توسط ستاک هوشمند شریف (Setak Houshmand Sharif) ساخته شده است. این پلتفرم بومی بر روی دستگاه های اندروید، iOS، ویندوز، macOS، لینوکس به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی قابل دسترس است و وب سایت آن hi.splus.ir می باشد.

به طور کلی، امکان برقراری تماس تصویری یا همان ویدیو چت با کیفیت بالای صوت و تصویر با مخاطبان و دوستان، امکان مدیریت چند حساب های کاربری، امکان ذخیره سازی اطلاعات در یک فضای ابری و دسترسی آسان به آنها در هر جا و هر زمان، تماشای فیلم قبل از آنکه دانلود آن به پایان برسد، امکان برقراری تقریبا رایگان تماس صوتی به علت محاسبه تعرفه و قیمت مصرف اینترنت به قیمت یک سوم، امکان ارسال فایل ها به صورت نامحدود و انبوه، تضمین امنیت حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران و راه های ارتباطی گسترده برای تسهیل برقراری ارتباط کاربران با پیام رسان سروش را می توان از قابلیت های این پیام رسان داخلی برشمرد.

حریم خصوصی پیام رسان سروش پلاس

از پیام رسان سروش پلاس چه می‌دانید؟

طبق سیاست حفظ حریم خصوصی، این اپلیکیشن داخلی، اطلاعات کاربر از جمله محتوای چت ها، اطلاعات کاربر مانند نام، شماره تلفن و مخاطبین را در سرورهای خود ذخیره می کند. این سرویس همچنین آدرس های IP و اطلاعات دستگاه را ثبت می کند. طبق شرایط و ضوابط حریم خصوصی، این پیام رسان داخلی متعهد می شود که این داده ها را برای هیچ شخص ثالثی فاش نکند. این شرایط به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات را تصحیح یا تأیید کنند و حساب خود را حذف کنند.

عضویت در این پلتفرم بومی منوط به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران است، این سرویس این حق را برای خود محفوظ می دارد که با نقض قوانین، حساب ها را غیرفعال کند.

با اعمال محدودیت های هفته های اخیر، برخی کاربران پیام‌رسان‌های خارجی نیز مجبور به کوچ به سمت پلتفرم های داخلی شده اند که سروش پلاس نیز میزبان برخی از این کاربران بوده است.

در مقابل قابلیت ها و ویژگی هایی که از این پلتفرم بومی گفتیم خالی از لطف نیست که از معایب این پیام‌رسان داخلی البته بر اساس شنیده های سیتنا اعلام کنیم که برخی از کاربران سروش پلاس، از نرسیدن پیام ها به مخاطب گلایه مندند و امیدواریم که با رفع اینگونه ایرادات، پیام رسان های داخلی بتوانند جایگاه خود را در بین مردم پیدا کنند و با جذب و جلب اعتماد عمومی، به عنوان پلتفرم اصلی کاربران، مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.5 (22 رای)
سیتنا 3
2022-10-24 11:34

افزودن دیدگاه جدید