کد مطلب: 

273410

وزیر ارتباطات: زیان کاربران اپراتورها در زمان قطعی اینترنت جبران می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: اپراتورها ضرری که به مشترکین در مورد قطعی اینترنت وارد شده را جبران خواهند کرد.
وزیر ارتباطات: زیان کاربران اپراتورها در زمان قطعی اینترنت جبران می‌شود

عیسی زارع پور در پاسخ به سوال خبرنگاران در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیات دولت، گفت: طی یک ماه گذشته به‌هیچ‌وجه اینترنت به‌صورت سراسری قطع نشده بود و فقط به دلیل تصمیمات نهادهای امنیتی، محدودیت‌هایی در زمان‌هایی خاص برای کاربران ایجادشده است.

زارع پور با بیان اینکه حتماً اپراتورها ضرر وارد شده به مشتریان را جبران می‌کنند، تصریح کرد: اپراتورها ضرری که به مشترکین در مورد قطعی اینترنت وارد شده را جبران خواهند کرد.

وی همچنین گفت: عمدتا محدودیت‌ها برداشته شده است، غیر از دو پلتفرم که بنا بر مصوبه نهادهای امنیتی بسته است. تصمیم گیری در مورد این دو پلتفرم هم در مراجعی گرفته می‌شود که وزارت ارتباطات یک عضو از این تشکیلات است. ما نظرات خود را اعلام می‌کنیم اما تصمیم گیری در همان مراجع گرفته خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره‌ی ارائه دهندگان خدمات اینترنت ماهواره ای نیز شرط فعالیت آن‌ها را پذیرش قواعد ایران ذکر کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص دلیل عدم برخورد با فروشندگان فیلترشکن، گفت: فروش فیلترشکن و کسب درآمد از آن غیرمجاز است، ولی نسبت به آن جرم انگاری نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-10-19 22:35

افزودن دیدگاه جدید