کد مطلب: 

273332

مدیرعامل شرکت پست زیان‌دیده از فیلترینگ اینستاگرام، امروز برای سایرین نسخه می‌پیچد!

کمتر از 10 روز پس از اعلام مدیرعامل شرکت ملی پست مبنی بر کاهش 30 درصدی درآمد این شرکت پس از فیلترینگ اینستاگرام و واتس اپ، حالا مدیرعامل پست در پاسخ به ابراز گلایه‌ی روستائیانی که با فروش محصولات در اینستاگرام امرار معاش می‌کردند و بعد از فیلترینگ اینستاگرام کسب‌وکارشان از رونق افتاده، گفته است که خودتان باید از ابتدا از ابزاری نظیر اینستاگرام استفاده نمی‌کردید!
مدیرعامل شرکت پست زیان‌دیده از فیلترینگ اینستاگرام، امروز برای سایرین نسخه می‌پیچد!

به گزارش سیتنا، محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات 16 مهرماه سال جاری، اعلام کرده بود: با توجه به اختلال اینترنت در دو هفته گذشته و فیلتر پلتفرم‌های خارجی مثل اینستاگرام و واتس‌اپ، درآمد شرکت پست یک‌سوم کاهش یافته است و این موضوع نشان می‌دهد یک‌سوم مرسوله‌های پستی و معاملات از طریق اینترنت بین‌الملل و پلتفرم‌های خارجی انجام می‌گرفته است.

در همین حال با گذشت کمتر از 10 روز از اظهارات مدیرعامل شرکت پست پیرامون کاهش درآمد قابل توجه این شرکت پس از فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌آپ، مدیرعامل این شرکت با اشاره به بازدید خود از مناطقی در استان مازندران، گفته است: متوجه شدم که حتی در مناطق روستایی فروش محصولات از طریق اینستاگرام صورت می‌گرفته است. در حین بازدید مردم با دیدن من نسبت به شرایط اینترنت و فیلترینگ اینستاگرام ابراز شکایت کردند. من به آن‌ها گفتم شما خودتان از قبل باید به این فکر می‌بودید که احیاناً اگر روزی اینستاگرام بسته شود چه اتفاقی می‌افتد؟ خودتان باید از ابتدا از ابزاری نظیر اینستاگرام استفاده نمی‌کردید.

حال سوال اینجاست؛ شرکت پستی که به اذعان مدیرعاملش منافع قابل توجهی از تبادلات پستی محصولات اینستاگرامی کسب می‌کرده است، چرا طی این مدت نسبت به این بستر ناامن اینستاگرامی به کسب و کارها هشدار نمی‌داده و آنها را ترغیب به خروج از این پلت‌فرم غربی نمی‌کرده و تازه یادش افتاده باید کسب و کارها به پلت فرم‌های بومی کوچ می‌کرده اند، از سوی دیگر باید پاسخ مدیرعامل شرکت پست به روستائیان را از خودش پرسید که آقای مدیرعامل شما که فیلترینگ اینستاگرام را محتمل می‌دانستید باید قبلا به این فکر می‌بودید که اگر روزی اینستاگرام بسته شود چه اتفاقی می‌افتد و فکری به حال کاهش درآمدتان می‌کردید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-10-17 22:57

افزودن دیدگاه جدید