کد مطلب: 

273029

خدمات بهزیستی در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند معرفی شدند

«پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی» با 10خدمت الکترونیکی در حال حاضر بر روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی www.my.gov.ir قرار دارد و متقاضیان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
سازمان بهزیستی کشور

به گزارش سیتنا، سازمان بهزیستی کشور، نهادی دولتی است که مسئولیت تامین سلامت اجتماعی جامعه را به عهده دارد و اصلی‌ترین دستگاه ارائه دهنده خدمات به نیازمندان در سراسر ایران است. بسیاری از گیرندگان خدمات بهزیستی به طور خاص نیازمند دریافت خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیکی هستند.

«پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی» با 10خدمت در حال حاضر بر روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی www.my.gov.ir قرار دارد که متقاضیان به صورت یکپارچه و با یک بار احراز هویت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. برخی از پرکاربردترین خدمات پیشخوان بهزیستی عبارت است از:

فرزندخواندگی: درخواست فرزندخواندگی کودکان بدسرپرست یا بی سرپرست که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند به طور دائم یا موقت، یکی از پرکاربردترین خدماتی است که به طور الکترونیکی در سراسر کشور و با مراجعه به نشانی http://adoption.behzisti.ir/  ارائه می‌شود.

خدمات مشاوره: ارائه خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره ای به طور مجازی در زمینه های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی، شغلی از طریق مراجعه به سامانه http://moshaver.behzisti.ir/ یکی دیگر از خدمات بهزیستی که با توجه به بالابودن هزینه‌های مشاوره به صورت رایگان از طرف بهزیستی ارائه می‌شود.

صدور، تمدید و ابطال پروانه: امکان صدور، تمدید و ابطال پروانه  تاسیس موسسات غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی اعم از موسسات غیردولتی، انجمن‌ها و خیریه‌ها برای متقاضیان این امر فراهم شده است و با مراجعه به نشانی http://centers.behzisti.net/ امکان‌پذیر است.

پاسخگویی به شکایات مردمی: پاسخگویی به شکایات جامعه هدف بهزیستی و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع از دیگر خدمات الکترونیکی این دستگاه به شمار می‌رود که با مراجعه به نشانی https://zrm.mcls.gov.ir/ قابل مطالبه و پیگیری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-10-09 09:21

افزودن دیدگاه جدید