کد مطلب: 

272295

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت

مراسم تکریم از مدیران سابق و معارفه مدیران جدید شرکت ارتباطات زیر ساخت برگزار شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش سیتنا، مراسم تکریم از مدیران سابق و معارفه مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور دکتر لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، یکشنبه 20شهریورماه سال جاری در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

در این مراسم که اعضای هیات مدیره و معاونین مدیرعامل به صورت حضوری و مدیران استانی از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند دکتر لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: از مدیران جدید، براساس ماموریت های محول شده به آنان انتظار می رود که با کار هوشمندانه، مجاهدانه و تلاش شبانه روزی بتوانند با تسلط بر حوزه های تخصصی خود پروژه ها را به پیش ببرند.

وی افزود : امیدواریم با پتانسیل، دانش و ظرفیت مدیران جدید و با استفاده از تجربه و دانش مدیران سابق بتوانیم اهداف و برنامه های شرکت را به بهترین شکل ممکن محقق سازیم.

شرکت ارتباطات زیرساخت

در این مراسم محمد جعفر پور به عنوان قائم مقام مدیرعامل، امیرحسین عامی مطلق دبیر هیات مدیره و مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی وامور بین الملل، اکبر کرمی مدیرکل عملیات شبکه، حسین آقا زاده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، محمدحسین شاهینی مشاور مدیرعامل و مجری پروژه قطب مرکز داده و محمد پهلوانی سرپرست اداره کل هوشمندسازی و مجری پروژه زیرساخت ابری مرکز داده شهید سلیمانی معرفی شدند.

همچنین در پایان مراسم از خدمات از خدمات مدیران سابق (دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، دفتر هیئت مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی و امور بین الملل، اداره کل مهندسی عملیات شبکه، اداره هوشمند سازی و مدیریت سامانه ها و مدیران ارتباطات زیرساخت استان آذربایجان شرقی و زنجان و لرستان) تکریم و قدردانی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-09-12 09:11

افزودن دیدگاه جدید