کد مطلب: 

272212

تعطیلی آپارات گیم به تعویق افتاد

به دنبال اطلاعیه‌ی اخیر مرکز ملی فضای مجازی و درخواست از ارائه دهنده سرویس آپارات گیم برای به تعویق انداختن تعطیلی این سرویس جهت بررسی موضوع در کمسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی، آپارات هم در اطلاعیه‌ای ضمن موافقت با به تعویق انداختن تعطیلی آپارات گیم اعلام کرد که این سرویس همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
تعطیلی آپارات گیم به تعویق افتاد

به گزارش سیتنا، در پی اختلافات حوزه پخش زنده کاربر محور و سرویس آپارات گیم، مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که این موضوع در کمسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، تاکید کرد که مرکز ملی فضای مجازی در سال مزین به شعار تولید دانش بنیان، ضمن تاکید بر التزام به سند راهبردی فضای مجازی و پرهیز از اتخاذ تصمیمات خارج از این راهبرد کلان، از همگان می خواهد به حمایت از بسترهای تولید و نشر محتوا و سکوهای داخلی بپردازند.

در ادامه‌ی این اطلاعیه آمده است: همچنین با تاکید بر اصل نظارت دقیق بر انتشار محتوا و لزوم پایبندی به قوانین اصرار دارد تا شرکت صبا ایده ارائه دهنده سرویس آپارات گیم جهت حفظ حقوق عامه کاربران فضای مجازی تا زمان بررسی موضوعات اختلافی و حصول نتیجه، تصمیم خود برای تعطیلی این سرویس را به تعویق انداخته و به خدمت رسانی به کاربران تداوم بخشد.

به گزارش سیتنا، در همین راستا آپارات هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اطلاعیه اخیر مرکز ملی فضای مجازی و اصرار این مرکز در خصوص به تعویق انداختن تصمیم تعطیلی سرویس آپارات گیم تا زمان حصول نتیجه و رسیدگی به اختلاف تنظیم‌گری در حوزه پخش زنده کاربر محور، این سرویس همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در ادامه‌ی این اطلاعیه آمده است: آپارات گیم به دلیل اتهام‌های غیرحرفه‌ای رسانه‌ای ناشی از رویکرد سنتی، ابهام در نهاد رگولاتوری و عدم درک صحیح از پدیده‌های نوظهور، تصمیم به تعطیلی این سرویس گرفته بود؛ اما در صورت اصلاح و به روز رسانی قوانین تنظیم‌گری در حوزه پخش زنده کاربر محور، همچنان قادر به ادامه فعالیت خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-09-09 23:29

افزودن دیدگاه جدید