کد مطلب: 

272147

رستگار: اجرای مصوبه اصلاح تعرفه تلفن ثابت، باعث جبران عقب ماندگی‌های توسعه شبکه‌های ارتباطی خواهد شد

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران طی نامه ای به وزیر صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار از مصوبه اخیر این ستاد در تهیه دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه مشترکین تلفن ثابت تشکر و تاکید کرد اجرای این مصوبه نوسازی و جبران عقب ماندگی های توسعه شبکه های ارتباطی را در پی خواهد داشت.
تعرفه تلفن ثابت

به گزارش سیتنا، اصلاح تعرفه حداقل نگهداری تلفن ثابت که سال گذشته به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسیده بود، نهایتا به تأیید ستاد تنظیم بازار هم رسید تا پس از تایید نهایی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جهت اعمال به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شود.

در همین راستا، فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران نامه ای به سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار به شرح ذیل ارسال کرد:

جناب آقای دکتر فاطمی امین
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و دبیر محترم ستاد تنظیم بازار
باسلام و احترام؛

مصوبه روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۲۶ ستاد تنظیم بازار در مورد دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکین تلفن ثابت که در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۶ ابلاغ گردیده است،   قطعا نوسازی و جبران عقب ماندگی  توسعه شبکه های ارتباطی را در پی خواهد داشت.

امکان سرمایه گذاری بیشتر توسط کارورها دراین راستا، باعث رونق تولیدات داخلی تجهیزات ارتباطی و شکوفایی کسب و کارهای بخش فاوا خواهد گردید.

پس از یک دوره رکود نسبتا طولانی در بازار این صنعت، اینک این امید بوجود آمده که دستاوردهای دانشی، نتایج پژوهش و تحقیقات، سرمایه گذاری های صنعتی صورت گرفته در این بخش به بار بنشیند و بازسازی و توسعه شبکه های ارتباطی به مدد صنعتگران هر چه زودتر آغاز شود.

جا دارد برای این تصمیم بجا و ضروری از طرف صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جنابعالی، همکاران تلاشگر و اعضای محترم ستاد تنظیم بازار تشکر و قدردانی نماییم.

ما باور داریم که «ساختن ایران کارمشترک همه ماست»

با تقدیم احترام
فرامرز رستگار
دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران

رونوشت:
 جناب آقای دکتر موسوی، معاون محترم صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت، 
باسلام و عرض ارادت و تقدیر از همراهی و حمایت جنابعالی از خواسته های این تشکل در دیدار حضوری

سندیکای مخابرات

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2022-09-07 09:06

افزودن دیدگاه جدید