کد مطلب: 

271604

باقری اصل: باید خدمات حوزه اقتصاد دیجیتال افزایش یابد

معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و تقاضای روزافزون مردم باید خدمات در این حوزه افزایش یابد.
رضا باقری اصل

به گزارش سیتنا، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان اعلام کرد: اولین جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با حضور رضا باقری اصل و جمعی از مدیران استانی به منظور بررسی وضعیت ارتباطی و فناوری اطلاعات، شناسایی مشکلات موجود و معارفه مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

باقری اصل در این جلسه بیان کرد: شورای راهبری حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمان در تحولات حوزه فناوری اطلاعات، اقتصاد دیجیتال نقش آفرینی کرده و نگرشی جدید در این حوزه تزریق خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و تقاضای روزافزون مردم بایستی خدمات در این حوزه افزایش یابد.

باقری اصل در ادامه پیشنهاداتی برای رفع مشکلات ارائه کرد و گفت: استان کرمان برای من ارزشمند است و با توجه به پتانسیل موجود، بایستی در اقتصاد نوین ارزش آفرین باشد.

رضا باقری اصل

وی افزود: تا زمانی که استان کرمان به حداقل میانگین کشوری برسد بصورت ویژه پیگیر رفع مشکلات آن خواهم بود.

بر اساس این گزارش، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در اولین جلسه شورای راهبری حوزه فناوری اطلاعات استان  برگزار شد و در پایان با ارائه لوح تقدیر از زحمات مسعود الهامی مدیر کل اسبق استان، جهانگیر اسدی معاون و سرپرست اداره کل تقدیر و حسین ساجدی‌فر بعنوان مدیر کل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-08-22 10:47

افزودن دیدگاه جدید