کد مطلب: 

271453

زارع‌پور: سرعت اینترنت افزایش یافته است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سرعت اینترنت افزایش یافته است، میزان دقیق آن را نمی‌دانم، اما افزایش یافته و به طور متوسط به حدود ۲۷ مگابیت بر ثانیه رسیده است.
 عیسی زارع‌پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز (26 مردادماه سال جاری) هیات دولت با بیان اینکه سرعت اینترنت افزایش یافته است، ضمن اظهار بی اطلاعی از میزان دقیق این افزایش، آن را به طور متوسط حدود ۲۷ مگابیت بر ثانیه اعلام کرد.

وی افزود: یک پروژه زیربنایی را دنبال می‌کنیم و آن فیبرنوری منازل و کسب و کارهاست که خوب پیش می‌رود و در هفته دولت هم شاهد افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در چند شهر خواهیم بود.

وزیر ارتباطات اشاره کرد: با افتتاح شبکه فیبر نوری منازل سرعت اینترنت افزایش خواهد یافت. در کنار آن سرعت اینترنت تلفن همراه هم افزایش خواهد یافت.

زارع‌پور از رسیدن به وضعیت پایدار ماهواره خیام خبر داد و گفت: تا یکی دو هفته آینده اولین تصاویر از این ماهواره دریافت می‌شود.

وی اختلال ایجاد شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام در روزهای اخیر را به دلیل مشکلات فنی عنوان کرد و اظهار داشت: در حوزه اینترنت ثابت مشکلاتی وجود دارد و وضعیت اینترنت ثابت خوب نیست که در تلاش برای بهبود آن هستیم؛ افزایش سرعت اینترنت حق مردم است و برای احقاق آن تلاش می‌کنیم.  این اختلال بر اثر یک مشکل فنی بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-08-17 12:15

افزودن دیدگاه جدید