کد مطلب: 

271329

انتشار لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار جهانی در ژوئیه 2022

آنتوتو هر ماه لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در بازار چین و جهانی را منتشر می‌کند، اکنون در لیست ژوئیه 2022 اکثر گوشی‌ها به تراشه‌های پرچمدار کوالکام مجهز شده‌اند و گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون شش پرو در صدر قرار دارد.
گوشی‌های اندرویدی

به گزارش سیتنا، بنچمارک آنتوتو هر ماه لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در بازار چین و جهانی را منتشر می‌کند و حالا نوبت به فهرست ژوئیه 2022 برای بازار جهانی رسیده. در لیست این ماه، اکثر گوشی‌ها به تراشه‌های پرچمدار کوالکام مجهز شده‌اند و گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون شش پرو در صدر قرار دارد.

برخلاف گزارش قبلی که شیائومی بلک شارک پنج پرو در صدر لیست قرار گرفته بود، حالا نماینده شیائومی در رتبه چهارم به چشم می‌خورد و جای خودش را به گوشی‌های مجهز به تراشه جدیدتر کوالکام داده‌ است.

قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی ژوئیه 2022

در لیست مربوط به ژوئیه، گوشی ایسوس راگ فون شش پرو با امتیاز 1,114,647 در صدر قرار گرفته. دستگاه مورد آزمایش از تراشه اسنپدراگون هشت پلاس نسل یک بهره می‌برد و به 18 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

در رتبه دوم و سوم به ترتیب گوشی‌های ایسوس ذن‌فون 9 و رد مجیک هفت به چشم می‌خورند که هردوی آن‌ها امتیاز بالای یک میلیون را بدست آورده‌اند و البته به چیپ اسنپدراگون هشت پلاس نسل یک مجهز شده‌اند. همانطور که گفتیم بلک شارک پنج پرو هم در رده چهارم به چشم می‌خورد؛ موبایل گیمینگی که تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک دارد.

گوشی‌های اندرویدی

در رتبه پنجم تنها گوشی لیست بدون تراشه اسنپدراگون به چشم می‌خورد. این گوشی که ویوو X80 نام دارد، قدرتش را از تراشه دیمنسیتی 9000 می‌گیرد و توانسته امتیاز نزدیک به یک میلیون را بدست آورد. در رتبه‌های ششم تا دهم تمام گوشی‌ها به تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک مجهز شده‌اند و امتیازی بالاتر از 950 هزار کسب کرده‌اند.

آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی‌های بالارده را هم منتشر کرده که سهم تراشه‌های کوالکام و مدیاتک تقریبا مشابه است. در این لیست وان پلاس 10R با چیپ دیمنسیتی 8100 مکس و امتیاز بالاتر از 760 هزار در صدر قرار گرفته است.

گوشی‌های اندرویدی

در رتبه‌های دوم و سوم لیست به ترتیب گوشی‌های اوپو رینو هشت پرو 5G و ریلمی جی‌تی نئو دو به چشم می‌خورند که به ترتیب از تراشه دیمنسیتی 8100 و اسنپدراگون 870 بهره می‌برند. تمام گوشی‌های این لیست امتیازی بالاتر از 700 هزار بدست آورده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-08-14 08:54

افزودن دیدگاه جدید