کد مطلب: 

270944

لزوم توجه به حل مشکلات پلتفرم‌های کشور برای افزایش کیفیت خدمات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حمایت کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت از شکل‌گیری پلتفرم‌های بومی خدمات‌رسان در همه حوزه‌ها در کشور ضروری است و حل مشکلات آنان برای توسعه و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مردم لازم است.
عیسی زارع‌پور

به گزارش سیتنا، سیزدهمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال ذیل کارگروه ویژه دیجیتال با محوریت مشکلات و موانع پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات بیمه برخط و پیشنهاد ارائه شده توسط بیمه مرکزی برای راه‌اندازی سوئیچ بیمه مرکزی و با حضور دستگاه‌های عضو در محل جلسات ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در همین رابطه عیسی زارع پور، رئیس کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت حمایت کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت از شکل‌گیری پلتفرم‌های بومی خدمات‌رسان در همه حوزه‌ها در کشور و نیز حل مشکلات آنان برای توسعه و بهبود کیفیت خدمات رسانی آنها به مردم شد.

وی افزود: موضوعاتی نظیر دایر بودن دفاتر کارگزاری یا نمایندگی‌های فروش که به شکل سنتی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعت بیمه به مردم ارائه خدمت می‌کنند نباید مانع از ارائه خدمات صحیح برخط و الکترونیکی به مردم و به‌تبع آن محروم شدن طیف وسیعی از مردم از خدمات باکیفیت پلتفرم‌های برخط ارائه خدمات بیمه‌ای در کشور شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مقاومت همیشگی حوزه‌های سنتی در برابر ارائه خدمات نوین توسط پلتفرم‌ها گفت: باید ضمن در نظر گرفتن منافع بیمه‌های تجاری و محوریت نظارت و تنظیم‌گری بیمه مرکزی، موضوعاتی مانند ایجاد رقابت، بهبود کیفیت و توسعه دسترسی به این سرویس‌ها نیز موردتوجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه اعضای عضو کمیسیون دیدگاه‌های خود را در خصوص پیشنهاد بیمه مرکزی برای تنظیم گری پلتفرم‌های برخط ارائه خدمات بیمه بیان کردند و در نهایت مقرر شد جمع بندی صورت گرفته در جلسه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال برای اخذ تصمیم مقتضی مطرح شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-08-01 09:05

افزودن دیدگاه جدید