کد مطلب: 

270872

ضرورت توجه خانواده‌ها به مصرف بهینه بازی‌های دیجیتال

عضو هیئت مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: کمک به تولید بازی‌های باکیفیت و مدیریت مصرف بهینه بازی‌های دیجیتال از اولویت‌های مهم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است و امیدواریم بتوانیم با کمک شهرداری تهران همکاری‌های مشترک موثری در راستای توسعه این صنعت در کشور داشته باشیم.
 بازی‌های دیجیتال

به گزارش سیتنا، محمدصادق افراسیابی در مراسم افتتاح نخستین ایستگاه مشاوره و سواد بازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که در فرهنگسرای رسانه در حال برگزاری است، گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان تنها متولی زیست بوم بازی‌های دیجیتال کشور وظایف مختلفی در حوزه سیاستگذاری، حمایت و نظارت در این حوزه را بر عهده دارد.

او افزود: کمک به تولید بازی‌های باکیفیت و ترویج و مدیریت مصرف بهینه بازی‌های دیجیتال از اولویت‌های مهم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است و امیدواریم بتوانیم همزمان با سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی با کمک شهرداری تهران همکاری‌های مشترک موثری در راستای توسعه این صنعت در کشور داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تصریح کرد: توجه به موضوع رده‌بندی سنی بازی‌ها از اولویت‌های ما در بنیاد است و تلاش شده که بازهای مناسب با هر رده سنی در اختیار مخاطبان قرار داده شود.

توجه به موضوع رده‌بندی سنی بازی‌ها از اولویت‌های ما در بنیاد است و تلاش شده که بازهای مناسب با هر رده سنی در اختیار مخاطبان قرار داده شود.

افراسیابی افزود: باید به این نکته توجه داشت که کودکان تا سنین چهار سال دارای روحیه تقلیدگری هستند و باید در این برهه با مراقبت بیشتری با کودکان برخورد شود. با در نظر گرفتن این اصل که بازی‌های دیجیتال در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند بیشترین تاثیر را داشته باشند، می‌توانیم از تهدیدهای به وجود آمده به عنوان فرصت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند در حوزه فرهنگسازی برای مصرف بازی و حمایت از شرکت‌های بازی‌سازی دانش بنیان همکاری‌های مشترکی را با شهرداری تهران ایجاد کند. همچنین می‌توانیم آموزش‌های سطح بندی شده با رویکرد افزایش سواد مصرف بازی را به عموم مخاطبان مختلف بازی‌های دیجیتال شامل خانواده‌ها، بازیکنان و شرکت‌های تولیدکننده ارائه دهیم.

مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه‌ای بازی‌های ویدئویی در دنیای امروز بر لزوم کسب سواد رسانه‌ای بازی‌های ویدئویی تاکید کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-07-30 10:24

افزودن دیدگاه جدید