کد مطلب: 

270682

رصد شفافیت جریان کالا از طریق ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: ثبت‌نام تمامی واحدهای تولیدی صنعتی، صنفی و معدنی در سامانه جامع تجارت الزامی است زیرا این ثبت‌نام در راستای اجرای پروژه‌های ابلاغی وزارت صمت مبنی بر درج قیمت و رصد شفافیت جریان کالا می‌باشد.
عبدالحمید سرتیپی

به گزارش سیتنا، عبدالحمید سرتیپی در جلسه بازآموزی همکاران شهرستانی در حوزه امور بازرگانی اظهار کرد: گفت: ثبت نام تمامی واحدهای تولیدی صنعتی، صنفی و معدنی در سامانه جامع تجارت الزامی می باشد و ثبت نام در این سامانه در راستای اجرای پروژه های ابلاغی وزارت مبنی بر درج قیمت تولید کننده و صرف کننده و نیز رصد شفافیت جریان کالا در سامانه جامع تجارت می باشد.

وی افزود: در راستای ارتقای کیفی و کمی سامانه های تحت اختیار اداره کل صمت اداره واحد سامانه ها راه اندازی خواهد شد و تمامی فرآیند سامانه های مرتبط با سازمان از طریق این اداره بصورت برخط کنترل خواهد شد و تمامی ثبت ها و اقدامات در حوزه سامانه های مربوطه باید بروز و آنی باشد.

در راستای ارتقای کیفی و کمی سامانه های تحت اختیار اداره کل صمت اداره واحد سامانه ها راه اندازی خواهد شد و تمامی فرآیند سامانه های مرتبط با سازمان از طریق این اداره بصورت برخط کنترل خواهد شد 

سرتیپی تأکید کرد: قوت و قدرت سازمان به آمار، شاخص ها و عملکرد آن وابسته است و با توجه به اینکه اداره کل صمت آذربایجان غربی چه در مرکز استان و چه در شهرستان های تابعه از کارشناسان توانمند و کاربلد برخوردار می باشد و همکاران باید گزارش عملکرد همراه با تحلیل کارشناسانه خود را بصورت روزانه به مسئولان ذیربط خود ارائه دهند تا ارزیابی همکاران بر اساس این گزارشات صورت پذیرد.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: برای هر شهرستان متناسب با موقعیت، ظرفیت و امکانات موجود در آن شهرستان برنامه های توسعه ای تهیه و تدوین خواهد شد که برای اجرای بهتر این برنامه همکاران می توانند با ارائه نظرات و تحلیل های فنی در توسعه شهرستان خود سهیم باشند.

سرتیپی با اشاره به نیاز اموزش بروز برای همکاران گفت: آموزش یک مقوله بنیادی می باشد و کارشناسان و همکاران اداری باید در یادگیری مطالب مورد نیاز خود بخصوص در مورد نرم افزار های کاربردی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (2 رای)
سیتنا 5
2022-07-23 13:36

دیدگاه‌ها

تصویر علی حیدری
خرید لاستیک دولتی پراید پهن
ارسال شده توسط علی حیدری در 27 ارديبهشت 02 - 12:10
تصویر علی حیدری
سفارش دادن از کسبینو
ارسال شده توسط علی حیدری در 27 ارديبهشت 02 - 11:50

افزودن دیدگاه جدید