کد مطلب: 

270228

شوک اعلام ورشکستگی شرکت وویجر دیجیتال به بازار بیت‌کوین

طی روزهای اخیر و پس از اینکه شرکت وویجر دیجیتال (Voyager Digital) با بیش از ۱۰۰ هزار وام‌دهنده و ۱۰ میلیارد دلار دارایی، اعلام ورشکستگی کرد، قیمت بیت‌کوین بار دیگر کاهش یافت و برای مدت کوتاهی به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرد.
شوک اعلام ورشکستگی شرکت وویجر دیجیتال به بازار بیت‌کوین

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، شرکت وویجر دیجیتال (Voyager Digital) که وام‌دهنده ارز دیجیتالی مستقر در کانادا می‌باشد روز چهارشنبه اعلام کرد که فرآیند اعلام داوطلبانه ورشکستگی فصل ۱۱ را برای «به حداکثر رساندن ارزش همه سهامداران» آغاز کرده است.

طبق برآورد پرونده‌ای که در بخش جنوبی نیویورک تشکیل شده است، وویجر دیجیتال دارای بیش از ۱۰۰ هزار وام‌دهنده و ۱۰ میلیارد دلار دارایی است.

اشتفن اهرلیش، مدیرعامل وویجر دیجیتال، در توییتر نوشت: فرایند داوطلبانه تجدید ساختار مالی را شروع کردیم تا بتوانیم از دارایی‌های موجود در بستر حفاظت کنیم، ارزش سرمایه تمام سهام‌داران و به‌خصوص مشتریان را افزایش دهیم و به‌عنوان شرکت قوی‌تری پدیدار شویم.

وی افزود: طی این تجدید ساختار به عملیات ادامه می‌دهیم. می‌خواهیم تضمین کنیم که برنامه‌های مشتریان طبق معمول به کارشان ادامه دهند. معامله، سپرده‌گذاری، برداشت و پاداش وفاداری در بستر وویجر موقتا در حالت تعلیق باقی خواهد ماند.

این در حالی است که این شرکت چند روز پیش، معامله، سپرده‌گذاری، برداشت و پاداش وفاداری را در بحبوحه بحران نقدینگی در سراسر صنعت رمزارز به حالت تعلیق در آورده بود.

سلسیوس (Celsius)، کوین‌لون (CoinLoan) و کوین‌فلکس (CoinFlex) نیز از جمله شرکت‌هایی‌اند که ناچار شده‌اند طی ماه گذشته خروج مشتریان را محدود یا متوقف کنند.

ارزش کل بازار رمزارز طی دوره‌ای هفت‌ماهه از نزدیک به ۳ تریلیون دلار به زیر ۱ تریلیون دلار کاهش یافته است.

قیمت بیت‌کوین، باارزش‌ترین ارز دیجیتالی جهان، در حالی که همچنان در تقلای رهایی از بدترین سقوط قیمت در تاریخ خود است پس از اعلام ورشکستگی وویجر دیجیتال برای مدت کوتاهی به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-07-08 23:00

افزودن دیدگاه جدید