کد مطلب: 

270089

ساخت آواتار برای تماس‌های ویدیویی توسط واتس‌اپ

واتس‌اپ سرگرم ساخت آواتارهای سفارشی است که به کاربران این پیام رسان امکان می‌دهد در هنگام تماسهای ویدیویی، از آنها استفاده کنند.
واتس‌اپ

به گزارش سیتنا، واتس‌اپ به تدریج در حال گسترش امکانات ایموجی در این سرویس پیام رسان است. هر چند که از اپلیکیشن‌های پیام رسان دیگر که استیکر ایموجی و ایموجی متحرک عرضه می‌کنند در این زمینه عقب است، اما بی‌وقفه در حال پیشرفت است.

وب سایت WABetaInfo اسکرین شاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد واتس‌اپ قصد دارد به کاربران اجازه می دهد در هنگام تماسهای ویدیویی، از آواتار سفارشی استفاده کنند. یعنی افراد به جای این که خود یا عکس پروفایلشان در معرض دید مستقیم دوربین قرار بگیرند، قادر خواهند بود از آواتار استفاده کنند. این قابلیت، از مارس در دست توسعه است.

وب سایت WABetaInfo اسکرین شاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد واتس‌اپ قصد دارد به کاربران اجازه می دهد در هنگام تماسهای ویدیویی، از آواتار سفارشی استفاده کنند. 

اسکرین شات منتشر شده از سوی این وب سایت درباره خود آواتارها اطلاعات زیادی ندارد و تنها نشان می‌دهد کاربران با زدن یک دکمه، آواتار خود را فعال می‌کنند.

خواه از نظر حریم خصوصی در نظر بگیریم یا این که به عنوان راهی برای ابراز خود، آواتارهای مبتنی بر ایموجیهای متحرک، قطعا بهبودی در تجربه تماسهای ویدیویی واتس‌اپ محسوب می‌شود. بزرگترین سوال این است که آیا طراحان، برای این آواتارها طراحی دو بعدی را انتخاب خواهند کرد یا سه بعدی.

احتمالا نخستین آواتارهایی که عرضه می‌شود، گزینه‌های محدود و امکان سفارشی سازی محدودی خواهند داشت. هنوز زمان عرضه این آواتارها معلوم نیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-07-04 08:47

افزودن دیدگاه جدید