کد مطلب: 

270037

ضرورت ارتقای سطح بلوغ دانشی مدیران شرکت زیرساخت

دانش‌بنیان کردن نظام اداری از طریق به کارگیری اصول مدیریت دانش و یکپارچه‌سازی اطلاعات مبتنی بر ارزشهای اسلامی، منجر به ارتقاء سطح بلوغ دانشی خواهد شد.
شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش سیتنا، دکتر امیر محمدزاده لاجوردی در نخستین جلسه مدیریت دانش در سال 1401 که با حضور مهندس اصغریان معاون فناوری اطلاعات، دکتر نوروزی معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت، مدیران کل شرکت و مدیران کل دفاترستادی (اعضاء تیم مدیریت دانش) به صورت حضوری و همزمان برای مدیریت های استانی و مهندسان دانش (به صورت مجازی) برگزار شد.با اعلام این مطلب بر اهتمام ویژه مدیران شرکت بر ارتقای سطح بلوغ دانشی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه با تاکید بر افزایش موارد انگیزشی دانشی از لحاظ کمی و کیفیت و افزایش جبران خدمت های در نظر گرفته شده، مواردی را درحمایت حداکثری از موضوع مدیریت دانش شرکت مطرح کرد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه، مهندس اصغریان معاون فناوری اطلاعات مدیرعامل، ضمن تشکر و قدردانی از توجه ویژه مدیران ارشد شرکت به موضوع مدیریت دانش شرکت، گزارشی را در خصوص تاریخچه استقرار و اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت دانش محور ارائه کرد.

اصغریان با اشاره به اهمیت جایگاه تیم مدیریت دانش به عنوان اصلی ترین نهاد مجری فعالیتهای دانشی شرکت و حلقه ارتباط و واسط میان لایه راهبردی و لایه عملیاتی شرکت و نقش ارزنده مدیران کل به عنوان اعضاء اصلی تیم مدیریت دانش خواستار حمایت و همراهی ایشان در جهت نیل به اهداف دانشی شرکت شد.

در پایان علیرضا اسماعیلی مدیر کل معماری سازمانی و مدیریت سیستمهای اطلاعاتی و شرکت مشاور توضیحاتی درخصوص وضعیت بلوغ دانشی شرکت و مسیر پیش رو در نقشه راه سه ساله مدیریت دانش شرکت؛ نحوه شناسایی و استخراج خلأهای دانشی و ارایه سرفصل های دانشی مورد نیاز ارایه کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-07-02 13:04

افزودن دیدگاه جدید