کد مطلب: 

269811

نهنگ‌ها در حال جمع‌آوری کدام آلت‌کوین‌ها هستند؟

به گفته شرکت آنالیتیکس Santiment، نهنگ‌های کریپتو به‌طور انبوه یک آلت‌کوین با مقیاس اتریوم جمع‌آوری می‌کنند.
نهنگ‌های کریپتو

به گزارش سیتنا، شرکت تجزیه و تحلیل رمزارز Santiment می گوید که محلول مقیاس پذیر اتریوم (ETH) Polygon (MATIC) اکنون وارد هفته ششم تجمع نهنگ و کوسه می شود.

Santiment می گوید: نهنگ هایی که بین 10هزار تا 10 میلیون توکن MATIC در اختیار دارند در مجموع دارایی های خود را نزدیک به 10 درصد طی شش هفته افزایش داده اند.

کوسه‌ها و نهنگ‌های MATIC حدود شش هفته است که در یک روند انباشتگی بزرگ بوده‌اند. در این بازه زمانی، ردیف‌های دارندگان از 10هزار تا 10 میلیون سکه در مجموع 8.7 درصد بیشتر به کیف‌های خود اضافه کرده‌اند.

کوسه یک سرمایه گذار یا دارنده دارایی رمزنگاری است که بین 500 تا هزار دارایی دیجیتال را در اختیار دارد در حالی که یک نهنگ بیش از هزار از آن دارایی را در اختیار دارد.

Santiment هم می گوید Ethereum رقیب سولانا (SOL) است در حال حاضر موضوع داغ در انجمن های رسانه های اجتماعی در کنار شبکه های سلسیوس (CEL) در میان سطوح بالای احساسات منفی در فضای رمزنگاری.

"در حالی که وارد آخرین هفته خود در ژوئن متزلزل می شویم، معامله گران تمام تلاش خود را برای حرکت در بازار نزولی انجام می دهند. CEL و SOL هر دو شاهد افزایش بحث هستند و موضوع ارزهای دیجیتال به عنوان طرح‌های پونزی نشان می‌دهد که چقدر احساسات منفی است.

به گفته Santiment، "نگرانی ها" تمام شده است سولانا آن را به ده موضوع پرطرفدار در انجمن های رسانه های اجتماعی تبدیل کرد. سولانا مستعد ابتلا به قطع و فقط در سال جاری سولانا 12 مورد از کار افتادگی را به ثبت رسانده است که سه مورد از آنها قطعی عمده بوده است که هر بار بیش از دو ساعت طول می کشد.

همین هفته یک پلتفرم وام دهی مبتنی بر سولانا، صمیمی (SNLD)، یک پیشنهاد حکومتی ارائه می دهد که به دنبال آن است تصاحب کردن دارایی‌های کریپتو نهنگی که به سطوح انحلال نزدیک می‌شد و به طور بالقوه پروتکل را در معرض خطر قرار می‌داد و همچنین «شبکه سولانا را تحت فشار قرار می‌داد».

در شرایطی که شبکه سلسیوس، پلتفرم مالی متمرکز هفته گذشته متوقف شد برداشت به طور نامحدود، باعث از کار افتادن توکن CEL می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-06-25 09:12

افزودن دیدگاه جدید