کد مطلب: 

269693

اتصال ۱۷۰۰ روستا در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در جلسه شورای اداری شهرستان نایین برای حاضران گفتم که در حوزه ارتباطات و در کمتر از یکسال ۱۷۰۰ روستا در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در پست اینستاگرامی، نوشت:

در 25 امین سفر استانی دولت، پنجشنبه گذشته راهی اصفهان شدم و به نمایندگی از ریاست محترم جمهور و هیات دولت به شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک رفتم تا از نزدیک مشکلات و مسائل این دو شهر را مورد بررسی قرار دهم.

البته لازم است که ذکر کنم برای انجام هر یک از این سفرها از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌شود و هیئت‌های اجرایی از چند هفته قبل برای بررسی مشکلات و مصوبات مورد نیاز به استان‌‌ها و شهرستان‌ها سفر می‌کنند و در نهایت مصوبات مورد نظر در جلسات کارشناسی با حضور وزرا برای طرح در شورای اداری استان در روز سفر جمع بندی می شوند.

در نخستین بخش سفر در شهرستان نایین در ضمن بازدیدهای میدانی در جریان مشکلات این شهرستان از جمله مشکل گازرسانی به برخی روستاها و عدم وجود خط لوله گاز از نایین به خور، مشکل راه‌های فرسوده و تک بانده شهرستان، بیمارستان نیمه تمام افضلیان و موارد دیگر قرار گرفتم.

در جلسه شورای اداری شهرستان نایین هم گزارش‌های مسئولان شهرستان را شنیدم و سپس برخی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در ماه‌های اخیر را برشمردم.

برای حاضران گفتم که در حوزه ارتباطات و در کمتر از یکسال ۱۷۰۰ روستا در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

برای افزایش سرعت و کیفیت شبکه ارتباطی هم پروژه ملی فیبر‌نوری را کلید زده‌ایم که تاکنون یک میلیون پورت آن آماده شده است.

در ادامه سفر به شهرستان خور و بیابانک رفتم و در جلسه شورای اداری این شهرستان برخی از مشکلات این شهرستان را از زبان مسئولان شنیدم.

برای حاضران گفتم که رویکرد دولت در دور نخست سفرهای استانی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای طرح های مهم است.

یکی از مهم‌ترین مشکلات این دو شهرستان، گاز رسانی به روستاها و عدم وجود خط لوله انتقال گاز به خور و بیابانک بود که با توجه به قول مهندس چگنی، مدیر عامل محترم شرکت ملی گاز و همکارانشان، که در این سفر بنده را همراهی می کردند، مقرر شد که گاز رسانی به روستاهای باقی مانده این دو شهرستان و فاز نخست خط لوله گاز نایین به خور و بیابانک که انشالله تا انارک نیز خواهد رسید، با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان و در زمان یکسال انجام شود.

یکی از برکات جاری سفرهای استانی دیدار با خانواده معظم شهداست. در این دو سفر نیز افتخار داشتم تا در منزل دو تن از شهدای گرانقدر با خانواده این شهیدان عزیز گفتگو کنم و ضمن طلب دعای خیر، در جریان مشکلات و نقطه نظرات ایشان قرار گرفتم.

عیسی زارع پور

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-20 14:55

افزودن دیدگاه جدید