کد مطلب: 

269682

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۱ اعلام شد

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور سراسری ۱۴۰۱ در روز‌های هشت، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیر برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون به همراه راهنمای شرکت در آن از پنج تا هفت تیر برای مشاهده و چاپ روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار می‌گیرد.
کنکور سراسری

به گزارش سیتنا، علیرضا کریمیان گفت: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه هشت، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیر برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون به همراه راهنمای شرکت در آن از روز یکشنبه پنج تیر تا سه‌شنبه هفت تیر برای مشاهده و چاپ روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان باید با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه، کارت شرکت در آزمون را چاپ کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های یک، دو، سه، چهار و ۱۳ کارت شرکت در آزمون داوطلبان وجود داشت ضروری است داوطلبان درخواست کتبی خود را به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی حداکثر تا تاریخ ۱۲ تیرماه از طریق آدرس darkhast.sanjesh.org به پایگاه سازمان ارسال کنند.

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان توجه داشته باشند که فرصت را از دست ندهند چرا که در صورت مغایرت در برخی از اطلاعات ثبت نامی مانند نداشتن عکس، عکس اشتباه و یا معلولیت لازم است به باجه‌های رفع نقص مطابق با شهر محل سکونت خود و جداول مندرج در «اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری» در روز‌های سه شنبه هفت تیر تا جمعه ۱۰ تیر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به نماینده این سازمان مستقر در باجه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

کریمیان تاکید کرد: داوطلبانی که علاوه بر ثبت نام در آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی، در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نیز ثبت نام کردند برای آن‌ها سه کارت شرکت در آزمون (یک کارت مربوط به گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی و یا علوم انسانی و دو کارت دیگر به ترتیب برای گروه هنر و زبان‌های خارجی) صادر شده است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: بهتر است داوطلبان بعد از دریافت کارت با توجه به آدرس مندرج روی کارت ورود به جلسه آزمون حوزه امتحانی خود را در روز‌های باقیمانده تا آزمون شناسایی کنند تا بدون نگرانی در جلسه آزمون حضور یابند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-20 11:13

افزودن دیدگاه جدید