کد مطلب: 

269455

تسریع روند رسیدگی به شکایات سامانه 124 در استان البرز

رئیس سازمان صمت استان البرز گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی به‌ تازگی به سامانه ملی متصل شده است و این سامانه اکنون به‌صورت سه شیفت می‌تواند در هر شیفت چهار پاسخگو سامانه ۱۲۴ را به همشهریان البرزی متصل کند.
رامین ربیعی

به گزارش سیتنا، رامین ربیعی افزود: نظارت بر بازار استان البرز با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی تسهیل شده است و اکنون روزانه بیش از 300 تماس تلفنی با این سامانه برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: در روش جدید، تماس‌گیرنده با دریافت پیامک از روند رسیدگی و نتیجه شکایت خودآگاه می‌شود.

ربیعی با اشاره به ثبت بیش از هزار مورد شکایات مردمی در سامانه 124، اعلام کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و رعایت نشدن ضوابط عرضه کالا، مراتب را از طریق تلفن گویای 124 گزارش کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-11 15:39

افزودن دیدگاه جدید