کد مطلب: 

269394

قابلیت پین‌ کردن پست به اینستاگرام اضافه شد

از امروز می‌توانید حداکثر سه پست را در پروفایل خود پین کنید؛ پست‌های پین شده همیشه در بالای پروفایل نمایش داده خواهند شد.
اینستاگرام

به گزارش سیتنا، اینستاگرام ماه گذشته تایید کرده بود که در حال آزمایش قابلیت پین کردن پست‌ها در پروفایل کاربران است. حالا این قابلیت از امروز در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است. این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا انعطاف‌پذیری جدیدی ارائه می‌کند تا پروفایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در توییتر درباره این ویژگی جدید توضیح می‌دهد:

«پروفایل شما، فضای اختصاصی شماست، بنابراین ما به دنبال ارائه راه‌های بیشتری برای شما هستیم تا بتوانید آن را مدیریت کنید.»

کاربران از منو سه نقطه‌ای هر پست یا ویدیو ریلز خود و گزینه جدید «Pin to your profile»، آن را در پروفایل خود پین کنند. همچنین پست‌های پین شده در پروفایل، همراه با آیکون سفید سنجاق نمایش داده می‌شوند.

کاربران پیش از این باید در استوری‌های خود به یک پست اشاره می‌کردند و سپس آن استوری را در پروفایل خود پین می‌کردند، اما ویژگی جدید، این فرآیند را بسیار ساده‌تر و آسان‌تر کرده است.

همچنین با این قابلیت، کاربران می‌توانند به پروفایل خود نظم بیشتری بدهند. این شبکه اجتماعی در حال کار روی امکان شخصی‌سازی نحوه نمایش پست‌ها در پروفایل کاربران هم هست.

متا در چند وقت گذشته، قابلیت‌های زیادی به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش زمان نمایش Reels از ۶۰ ثانیه تا ۹۰ ثانیه یا نمایش «هشدار امبر» برای یافتن کودکان گم‌شده اشاره کرد.

اینستاگرام

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-08 13:08

افزودن دیدگاه جدید