کد مطلب: 

269218

لزوم تقویت نقش بخش خصوصی در تدوین مقررات ارتباطات

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: درخواست سازمان نصر کشور این است که اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نظرات و مطالبات بخش خصوصی را دریافت کرده و مقررات این حوزه را به گونه‌ای تنظیم کنند که نیازهای این بخش به عنوان ارائه‌دهندگان خدمت نیز مد نظر قرار بگیرد.
سیدحسن هاشمی

به گزارش سیتنا، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با تبریک انتصاب اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، بر ضرورت تقویت نقش بخش خصوصی در تدوین و تنظیم مقررات این حوزه تاکید کرد.

متن پیام مهندس «سیدحسن هاشمی» به این شرح است:

دکتر رسول جلیلی

دکتر محمد خوانساری

دکتر شهاب جوانمردی

دکتر حسین میرزاپور

مهندس حسین نعمتی

با سلام و احترام

انتصاب حضرات عالی به عضویت در کمیسیون تنظیم مقررات، که با حکم دکتر «عیسی زارع‌پور» وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفته است را خدمت شما تبریک گفته و برایتان موفقیت در این عرصه را آرزومندم.

همانگونه که مستحضرید، قوانین و مقرراتی که در کمیسیون مذکور تصویب و ابلاغ می‌شود، نقش بسیار کلیدی و موثری در حوزه کاری فعالان بخش خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و به طور مستقیم فعالیت‌های آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

بر این اساس، درخواست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان تنها نهاد قانونی بخش خصوصی فاوا در کشور این است که اعضای محترم این کمیسیون در تعامل مستمر با این سازمان، نظرات و مطالبات بخش خصوصی را دریافت کرده و مقررات این حوزه را به گونه‌ای تنظیم کنند که در کنار حفظ حقوق کاربران و بهره‌برداران، نیازها و مطالبات بخش خصوصی به عنوان ارائه‌دهندگان خدمت نیز مد نظر قرار بگیرد.

سازمان نصر کشور و کمیسیون‌های تخصصی این سازمان، آمادگی خود را برای تقویت تعاملات و همکاری‌ها با آن کمیسیون محترم اعلام می‌دارد و امیدوار است نتیجه این هم‌افزایی، ارتقای کمی و کیفی خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پشتوانه قوانین حمایتی و آینده‌نگرانه باشد.

بار دیگر انتصاب شما به عضویت در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را تبریک گفته و از خداوند متعال، توفیق خدمت شایسته در این عرصه را برایتان خواستارم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-05-31 14:02

افزودن دیدگاه جدید