کد مطلب: 

269150

کلاهبرداری جدید کلاهبرداران با عنوان کارشناس مخابرات!

کلاهبرداران با روشی جدید و از طریق تماس با شماره‌های ثابت منازل و با معرفی خود به عنوان کارشناس مخابرات، از شما می‌خواهند که برای اموری چون اصلاح خطوط، کابل برگردان و... کدی که برای شما پس از تماس اعلام می‌شود را در اختیارشان قرار داده و از این طریق واتس اپی را فعال می کنند که تمام مسوولیت های پس از آن با شماست.
کلاهبرداران

به گزارش سیتنا، با قابلیت جدید واتس اپ، می‌توانید با شماره ثابت منزل واتس آپ نصب کنید.

روش کار به این صورت است که بعد از نصب این برنامه، به جای شماره موبایل، شماره ثابت خودتان را وارد می‌کنید و منتظر می‌مانید برایتان کد تایید ارسال شود.

لازم به ذکر است که این کد به صورت پیامک نمی‌تواند برای تلفن ثابت ارسال شود و لازم است به جای گزینه Send code By SMS گزینه Send code by Call را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا کد برای شما خوانده شود و با وارد کردن آن می‌توانید واتس آپ خود را نصب کنید.

شیوه جدید کلاهبرداری با نام کارشناسان مخابرات

اخیرا کلاهبرداران با شماره‌های ثابت منازل تماس می‌گیرند و با معرفی خود به عنوان کارشناس مخابرات، از شما می‌خواهند که برای اموری چون اصلاح خطوط، کابل برگردان و... کدی که برای شما پس از تماس آن کارشناس خوانده می‌شود را در اختیارشان بگذارید، به این معنا که بعد از تماس، برای شما یک کد خوانده می‌شود و شما این کد را یادداشت ‌کرده و کلاهبرداران مجدد تماس گرفته و شما شماره را برای آن‌ها می‌خوانید.

حال شما اگر این کار را انجام دهید کار تمام است و آنها یک اکانت با مسئولیت شماره ثابت شما در دست دارند و از این پس هرگونه سوء استفاده ای از این واتس آپ که با شماره ثابت شما انجام شده است؛ بر عهده شماست و شما مسئول هستید و باید پاسخگو باشید.

گفتنی است؛ اگر با این اتفاق مواجه شدید ضروری است که بی درنگ و بدون معطلی به پلیس فتا اطلاع داده و موضوع را از طریق قانونی پیگیری کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (6 رای)
سیتنا 3
2022-05-29 11:14

افزودن دیدگاه جدید