کد مطلب: 

268940

بازدید وزیر ارتباطات به عنوان نماینده رئیس‌جمهور از پروژه جاده سرچم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از شهرستان تازه تاسیس باروق گفت: دسترسی روستاهای این شهرستان به اینترنت 36 درصد است که تا پایان سال به 90 درصد خواهد رسید.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی به شهرستان تازه تاسیس باروق رفت و در ابتدای ورود خود به این شهرستان در مزار شهدای این شهر حاضر شد و به مقام آنان ادای احترام کرد.

وی در ادامه سفر خود به این شهرستان به محل اجرای پروژه جاده سرچم رفت و مدیران این پروژه گزارشی از روند کار و اقدامات انجام شده ارائه کردند.

بر اساس این گزارش میانگین دسترسی روستاهای این شهرستان به اینترنت 36 درصد است که زارع پور وزیر ارتباطات قول داد تا پایان سال به 90 درصد برسد.

زارع پور در ادامه برنامه های خود در این شهرستان به نمایندگی از رییس جمهور به دیدار خانواده شهید رمضانپور رفت و در این دیدار با اشاره به اینکه همه ما مدیون شهدا و مجاهدت‌های آنان هستیم، گفت: کشور ما تاکنون با ایثارگری‌های شهدا و جانبازان ایستادگی کرده است و همین طور نیز مسیر پیشرفت را طی می کند.

زارع پور تاکید کرد: همین طور که در دفاع مقدس و بعد از آن با روحیه جهاد و ایثار کارها به پیش رفته است هم اکنون نیز نیازمند این روحیه هستیم.

وزیر ارتباطات فعالیت شبانه روزی و جهادی در کل دولت را همان ادامه مسیر شهدا عنوان کرد.

زارع پور در پایان این دیدار لوح تقدیری را به نشان قدردانی به پدر شهید رمضانپور تقدیم کرد.

عیسی زارع پور

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (4 رای)
سیتنا 5
2022-05-21 10:21

افزودن دیدگاه جدید