کد مطلب: 

268632

آمادگی مجلس برای همکاری با بانک‌ها در تحول دیجیتال

عضو کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، افزود: زمان قانون‌گذاری پشت درهای گذشته و برآنیم تا بانک ها را به عنوان نهاد سوم در حوزه نوآوری و استارت آپ حمایت کنیم.
مجلس

به گزارش سیتنا، در نخستین روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2022 رویداد استیج میزبان برگزاری پنل گفتگو با محوریت نقش بانک ها در تحول دیجیتال بود.

این روزها برای ارائه هرچه بهتره خدمات نوین بانکی و بانکداری دیجیتال، نیاز به تعامل بین بانک ها و قانون گذار هستیم، اگر همکاری بین این دو عنصر مهم و تاثیر گذار بیشتر باشد، عملکرد شرکت های دانش بنیان به طور قطع بهتر شده و با خیال آسوده تر می توانند ارائه خدمات کنند.

در این راستا پنل گفت و گو با حضور سه مسئول بانک و عضو کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

عضو کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در این مراسم، با اشاره به آماده بودن مجلس برای همکاری با بانک ها افزود: زمان قانون گذاری پشت درهای گذشته و برآنیم تا بانک ها را به عنوان نهاد سوم در حوزه نوآوری و استارت آپ حمایت کنیم.

توانگر ادامه داد: هرچند هنوز درگیر مشکلات قوانین رمز ارزها هستیم اما تعاملات بسیار خوبی با بانک ها انجام شده و انتظار می رود شرکت های دانش بنیان مشکلاتشان را با ما در میان بگذارند تا بتوانیم با دید بازتری اقدام به رفع‌مشکلات کنیم.

توانگر گفت: قوانین باید انعطاف بیشتری داشته باشند تا در این شرایط بتوانیم به مردم و به ویژه شرکت های دانش بنیان کمک بیشتری کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-05-11 12:12

افزودن دیدگاه جدید