کد مطلب: 

268387

پست مارال فرجاد در چهلمین روز درگذشت مادرش

مارال فرجاد با انتشار عکسی از خواهر و پدرش در مراسم چهلمین روز درگذشت مادرش (منیژه افشاری) در صفحه اینستاگرام خود، از غم این تصویر نوشت که همیشه همراه او خواهد بود.
پست مارال فرجاد در چهلمین روز درگذشت مادرش

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، مارال فرجاد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که این روزها همچنان در حال درمان بیماری سرطان خود است، به مناسبت چهلمین روز درگذشت مادرش (منیژه افشاری)، دل‌نوشته‌ای را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

او نوشته است:

«من آن‌جا نیستم، انتخابم نبوده، مجبورم. چون تو به من گفتی خوب می‌شوی و من آمدم این‌جا، کیلومترها دورتر از بابا، مونا و تو، چون من باید سلامت کاملم را به دست بیاورم. همان‌طور که از من خواستی، گفتی نترس، من دلم روشن است، می‌دانم می‌گذرد و خوب می‌شوی، ۵٠،۴٠… نمی‌دانم دقیقا چند روز است نیستی چون برای من نبودنت، نداشتنت مثل سال‌ها گذشت، هر روزش صد سال. فقط یادم است آخرین بار با هم شیمی‌درمانی شدیم ولی تو هفته‌ بعدش رفتی و ما را تنها گذاشتی ولی من مجبورم برای ادامه زندگی خوش‌بین و پرقدرت باشم. چون می‌خواهم مثل تو باشم. مونا می‌گوید همه تکیه‌کلام‌هایت مثل مامان است. این عکسِ مراسمِ چهلم است. من نبودم و غم این عکس همیشه همراهم است.»

پست مارال فرجاد در چهلمین روز درگذشت مادرش

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-05-02 08:03

افزودن دیدگاه جدید