کد مطلب: 

267955

آمادگی شرکت مخابرات برای اجرای شبکه بزرگ فیبرنوری در استان قم

نایب رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: اجرای شبکه فیبرنوری جهت بهبود کیفیت خدمات و ارتقای سطح پهنای باند ورودی استان قم، با هدف تسهیل دسترسی به شبکه اینترنت، نصب و راه‌اندازی سایت‌های تلفن همراه، ارتقای تکنولوژی و بهبود کیفیت شبکه تلفن همراه، با همکاری استانی باعث تحول بزرگی در زمینه ارتباطات خواهد شد.
سید اسدالله دهناد

به گزارش سیتنا، در دیدار سید اسدالله دهناد نایب رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم برنامه ها و پروژه های توسعه ای مخابرات منطقه قم و امادگی شرکت مخابرات ایران برای اجرای شبکه بزرگ فیبرنوری در سراسر قم مورد بررسی قرار گرفت.

نایب رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان فرصت ها و ظرفیت های ویژه استان قم اظهار داشت: مسیر شتاب بخشی توسعه پایدار و مستمر قم از مسیر توسعه ارتباطات می گذرد.

دهناد ضمن تبیین برنامه های اتی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: عملیاتی شدن این برنامه‌ ها از جمله اجرا و توسعه شبکه فیبر نوری جهت بهبود کیفیت خدمات ، ارتقا سطح پهنای باند ورودی استان قم جهت تسریع و تسهیل دسترسی به شبکه اینترنت و نصب و راه اندازی سایت های تلفن همراه و ارتقا تکنولوژی و بهبود کیفیت شبکه تلفن همراه با همکاری و همراهی مسئولان استانی باعث تحول بزرگی در این استان در زمینه ارتباطات خواهد شد.

در این دیدار استاندار قم هم با استقبال از این طرح بر آمادگی همکاری وهمراهی مسئولان استانی برای تحقق این پروژه در استان قم تاکیدکرد و خواستار برگزاری جلسه مشترک بین مدیران استان و شرکت مخابرات ایران برای هموار نمودن مسیر به منظور شروع این پروژه در آینده نزدیک شد.

 دراین دیدار مدیر مخابرات منطقه قم نیز نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران را همراهی می کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-04-16 14:35

افزودن دیدگاه جدید