کد مطلب: 

267451

فرصت ویرایش برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فراهم شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ممکن است اطلاعات بعضی از متقاضیان نهضت ملی مسکن در سامانه جامع طرحهای حمایتی مسکن به صورت صحیح درج نشده یا ناقص صورت گرفته باشد که حتما زمانی را برای ویرایش اطلاعات آنها تعیین می‌کنیم. متعاقبا این زمان اعلام خواهد شد.
نهضت ملی مسکن

به گزارش سیتنا، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگویی گفت: برای آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن که اطلاعات خود را به صورت ناقص در سامانه وارد کرده‌اند یا در ثبت مشخصات اشتباه داشته‌اند، مدت زمانی را به منظور ویرایش در نظر خواهیم گرفت که متعاقبا اعلام می‌شود.

وی افزود: تمامی متقاضیان تا خردادماه تعیین تکلیف می‌شوند. برای بیش از ۹۰ درصد متقاضیان، سه شرط تاهل، ‌سرپرست خانوار بودن و سابقه مالکیت در ستاد وزارت راه و شهرسازی بررسی شده و شرط چهارم که سابقه سکونت پنج ساله در شهر مورد نظر است به استانها محول شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: همکاران ما در استانها تا خردادماه فرصت دارند تا شرایط متقاضیان را بررسی و تعیین تکلیف کنند. نهایتا به متقاضیان اعلام می‌کنند که واجد شرایط هستند یا خیر. اگر واجد شرایط هستند به آنها اعلام می‌شود که در بانک عامل حساب باز کنند و وارد اجرای پروژه خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-30 08:38

افزودن دیدگاه جدید