کد مطلب: 

267366

برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی «قاب نوروز» در شبکه شاد

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در یکی از رشته‌های عکاسی یا نقاشی، آثار خود را تا 13 فروردین 1401، از طریق شبکه شاد و نشانی: @ghab_aks (عکاسی) و یا @ghab_naghashi (نقاشی) ارسال کنند.
شبکه شاد

به گزارش سیتنا، عباس مهاجر سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در ایام تعطیلات، از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی، مسابقه عکاسی و نقاشی «قاب نوروز»، ویژه دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه، به تصویر کشیدن آداب و آیین‌های ایرانی-اسلامی نوروز و معرفی جاذبه‌های گردشگری، اماکن دیدنی و تاریخی محل زندگی هر دانش‌آموز، توسط خودش در راستای ارتقای ساحت تربیت زیباشناختی و هنری دانش آموزان است.

وی افزود: دانش آموزان علاقه مند می‌توانند با حضور در یکی از رشته های عکاسی یا نقاشی، آثار خود را تا سیزدهم فروردین 1401، از طریق شبکه شاد و نشانی: @ghab_aks (عکاسی) و یا  @ghab_naghashi (نقاشی) ارسال کنند.

شایان ذکر است؛ اسامی برندگان در روز چهاردهم فروردین اعلام خواهد شد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال گردشگری عیدانه به آدرس: @gerdshgeribashgah در شبکه شاد مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-27 12:21

افزودن دیدگاه جدید