کد مطلب: 

266985

انتشار شماره 78 ماهنامه نسل چهارم با سرفصل «هوشمندسازی»

شماره‌ 78 ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ اسفندماه ۱۴۰۰ با محوریت «هوشمندسازی» منتشر و در سراسر کشور توزیع شد.
انتشار شماره 78 ماهنامه نسل چهارم با سرفصل «هوشمندسازی»

به گزارش سیتنا، هفتاد و هشتمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ اسفندماه ۱۴۰۰ با محوریت «هوشمندسازی» منتشر شد.

سرمقاله این شماره از ماهنامه به قلم «محسن ابوئی مهریزی» فعال اقتصادی و رئیس هیات مدیره شرکت اتصال صنعت میانه با عنوان «عرصه‌های نوظهور فناوری نیازمند رویکرد نوین حاکمیتی است» ، یادداشت ماه به قلم «مسعود خوانساری» رئیس اتاق بازرگانی تهران با عنوان «چرا سرمایه گذار ایرانی از کشور مهاجرت می‌کند؟!».

در بخش گام نو و دانش بنیان‌ها با نگاهی به عملکرد شرکت دانش‌بنیان اتصال صنعت میانه، فعالیت‌های این شرکت در حوزه هوشمندسازی مورد بررسی قرار گرفته است. در گفت‌وگوی ویژه این شماره از ماهنامه نسل چهارم «امیر جابری» مدیر پروژه‌های موبایل شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) با تاکید بر «انتخاب شرکت اتصال صنعت میانه به عنوان بهترین وندور ایرانسل طی دو سال متمادی» به گفت‌وگو پرداخته است و در گفت‌وگوی ماه هم دکتر «امیرحسین رشیدیان» مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان اتصال صنعت میانه به تشریح «نقش متخصصان شرکت اتصال صنعت میانه در تولید کنتورهای هوشمند گاز» پرداخته است.

دکتر «داوود ادیب» رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در کنکاش این شماره به تشریح سرفصل «متاورس، تعریف جدیدی از جهان مجازی را به وجود می‌آورد» پرداخته است و در گزارش ماه هم اظهارات سخنرانان پیرامون «چگونگی تنظیم‌گری متاورس در همایش ملی متاورس؛ دنیایی دیگر» مورد بررسی قرار گرفته است.

در زیر ذره بین این شماره هم اظهارات دکتر «سیدابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی پیرامون «ضرروت مشارکت نخبگان برای توسعه فهم فناوری‌های نوظهور در کشور» منتشر شد و در داخل گود هم سخنان دکتر «سورنا ستاری» و تاکید بر «کلید دانش‌بنیان‌شدن صنایع بزرگ پذیرش نوآوری است» در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

در بانکداری الکترونیک با «سیدرسول میرکاظمی» مدیر سرویس ها و سامانه های شرکت داده ورزی سداد به گفت‌وگو نشستیم و در مقاله نیز تحلیل دکتر «داوود ادیب» دکترای کارآفرینی ذیل محور «ناهمگرایی در مارپیچ پنج گانه دولت، صنعت، دانشگاه، جامعه مدنی و اکولوژی اجتماعی» انتشار یافته است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر یادداشت ویژه، یک گام به جلو، کارآفرینان موفق، بازار و آنسوی مرزها و همچنین بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را اینجا ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

پیوستاندازه
PDF icon شماره 78 ماهنامه نسل چهارم 6.9 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-03-12 14:15

افزودن دیدگاه جدید