کد مطلب: 

265587

پرطرفدارترین خواننده زن در اینستاگرام

خواننده و بازیگر آمریکایی مشهور با ۲۹۲‌ میلیون فالوئر پرطرفدار‌ترین خواننده زن اینستاگرام شد.
پرطرفدارترین خواننده زن در اینستاگرام

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، طی روز‌های اخیر تعداد دنبال‌کننده‌های سلنا‌ گومز خواننده مشهور ۳۰ ساله در اینستاگرام از آریانا گرانده پیشی گرفت و همین باعث شد تا لقب پرطرفدارترین خواننده زن از آریانا گرانده خواننده معروف ۲۸ ساله به سلنا گومز برسد.

تعداد زیادی از چهره‌های معروف جهان، از ورزشکار و بازیگر گرفته تا خواننده‌ها و.. از صفحه اینستاگرام‌شان درآمدزایی می‌کنند. اغلب آنها که در سطح جهانی معروف هستند برای انتشار تبلیغ یا کالا‌های مختلف در اینستاگرام خود، مبالغ هنگفتی هم دریافت می‌کنند.

چهره‌هایی که صفحاتشان در فهرست پول‌سازترین‌های اینستاگرام رتبه‌ اول تا پنجم را دارند به تریتیب شامل، کریستیانو رونالدو با ۳۹۴ میلیون فالوئر محبوب‌ترین انسان در دنیای اینستاگرام است. و بعد کایلی جنر کوچکترین عضو خانواده کارداشیان‌ها و جنر‌ها می‌باشد که با ۳۰۵ میلیون فالوئر لقب ملکه اینستاگرام را دارد. بعد از آن دوئین جانسون ستاره فیلم‌های اکشن و بدنساز مشهور با ۲۹۲ میلیون فالوئر رتبه سوم. و دو خواننده مشهور پاپ یعنی سلنا گومز و آریانا گرانده هرازگاهی در حال پیشی گرفتن از لحاظ تعداد فالوئر هستند اما در حال حاضر سلنا گومز ستاره دنیای موسیقی پاپ با ۲۹۲ فالوئر پرطرفدار ترین خواننده در اینستاگرام می‌باشد.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این خبر واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. عده‌ای که بیشترشان شامل طرفداران شخص سلنا می‌باشند از اینکه سلنا دوباره به شهرت سابقش برگشته است و جایگاه و لقب قبلش را در اینستاگرام به دست آورده است ابراز شادمانی و خوشحالی می‌کنند و جمعی از این کاربران عنوان می‌کنند که سلنا گومز جز اولین سلبریتی‌هایی بوده که به اینستاگرام آمده و همیشه فعال بوده و سعی کرده محتوا‌های مفیدی برای نسل جوان منتشر کند از جمله موسیقی و آهنگ‌های پرمحتوا و پرمعنی وی و صحبت‌های انگیزشی او و انرژی دادن‌هایش در دوران قرنطینه کرونا و اعتماد به نفس دادن به دخترهای جوان برای دوست‌ داشتن خود در تمامی آهنگ‌ها و صحبت‌هایش.

بسیاری از کاربران دیگر به ویژه طرفداران آریانا گرانده عنوان می‌کنند که مقایسه کردن این دو ملکه پاپ کار اشتباهی است چراکه هردویشان بسیار محبوب و پرطرفدار و خوش‌صدا هستند و بعضی‌ها حتی طرفدار هر دویشان می‌باشند و این کار فقط موجب تفرقه‌ افکنی می‌شود. آنها همیشه جایگاه‌هایشان را باهم عوض می‌کنند زیرا بسیار بسیار از لحاظ تعداد فالوئر به هم نزدیک هستند.

جمعی دیگر از کاربران هم به این موضوع اشاره دارند که سلنا این اواخر آهنگ خاصی بیرون نداده است و حواشی جنجالی هم به راه ننداخته است و فقط تمرکزش روی بزند آرایشی خودش است و حتی به خاطر بیماری لوپوس‌ای که دارد از بسیاری از کارهای همیشگی‌اش عقب افتاده است و بابت این بسیار زیاد هیت می‌گیرد اما با این حال طرفدارهایش را از دست نداده است و روز به روز پرطرفدارتر می‌شود. اینجاست که می‌شود اصالت و محبوبیت واقعی یک سلبریتی را دید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-01-25 10:36

افزودن دیدگاه جدید