کد مطلب: 

265549

گزارش آگهی/ آیا طراحی تنها نقطه قوت موبایل‌های هوشمند اینفینیکس است؟

گوشی اینفینیکس از جمله جدیدترین برندهای بازار اندروید است که توانسته کاربران زیادی را مجاب به پرداخت پول و خرید گوشی تلفن همراه هوشمند کند. موبایل اینفینیکس تقریبا همان ویژگی‌ها و امکانات گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار برندهای شناخته شده‌تر بازار را ارائه می‌دهد.
اینفینیکس

دنیای موبایل دیگر همانند گذشته نیست. هرچند ماه یک‌بار، شاهد حضور یک برند جدید در دنیای موبایل هستیم. مثلاً همین گوشی اینفینیکس که تا چند وقت پیش کسی حتی نام آن را هم نشنیده بود و حالا در بازار ایران طرفدارانی نیز پیداکرده است. گوشی اینفینیکس جزو گوشی‌های بسیار زیبایی است که اگر پشت ویترین یک مغازه موبایل فروشی آن را ببینید، دلتان می‌خواهد که آن در دست بگیرید و همراهتان داشته باشد. جالب است بدانید که اینفینیکس در کشور چین و شهر هنگ کونگ تولید می‌شود؛ اما طراحی آن را در کشور فرانسه و کره انجام می‌دهند. همین موضوع باعث شده تا گوشی‌های اینفینیکس ظاهری بسیار زیبا داشته باشند؛ اما سؤال اینجاست که آیا طراحی فقط نقطه قوت موبایل های هوشمند اینفینیکس به‌حساب می‌آید؟ یا اینکه واقعاً کارایی مناسبی دارند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ خود را بیابید.

اینفینیکس

معرفی برند اینفینیکس

در وهله اول برای پاسخ به این سؤال، باید شناخت بهتری درباره برند اینفینیکس داشته باشیم. گوشی اینفینیکس تولید یک برند چینی است. دفتر مرکزی اینفینیکس در کشور چین و شهر هنگ کنگ قرار دارد. معمولاً مردم ایران و حتی کشورهای دیگر، حس خوبی به برندهای چینی بازار ندارند؛ اما شاید طی چند سال اخیر، دیدگاه مردم نیز به برندهای تولیدکننده گوشی‌های چینی تغییر کرده باشد. برندهای چینی همگی یک هدف دارند و همگی برندهای گران‌قیمت و لوکس دنیای موبایل را هدف قرار می‌دهند. آن‌ها بر این باور هستند که می‌توانند با کمک تولید انبوه در چین، قیمت موبایل را با همان کیفیت، به‌مراتب کاهش داد.

گوشی اینفینیکس از جمله جدیدترین برندهای بازار اندروید است که توانسته کاربران زیادی را مجاب به پرداخت پول و خرید گوشی تلفن همراه هوشمند کند. موبایل اینفینیکس تقریبا همان ویژگی‌ها و امکانات گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار برندهای شناخته شده‌تر بازار را ارائه می‌دهد. 

خب هزینه‌های تولید در کشور چین به‌مراتب کمتر از کشورهای دیگر است. همچنین نرخ ارز چین در برابر کشورهای دیگر ارزش کمتری دارد. به همین خاطر قیمت محصولات چینی در مقایسه با محصولات سایر کشورها کمتر خواهد بود. در گذشته، برندهای معروف دنیا از هزینه کم تولید در چین کمک می‌گرفتند تا محصولات خودشان را با هزینه کمتر و درنتیجه سود بیشتر تولید کنند.

حال پس از گذشت چند سال و پیشرفت تکنولوژی و دانش در چین، این کشور تصمیم گرفته تا به‌جای آنکه برای برندهای کشورهای دیگر تولید انجام دهد، خودش دست به تولید بزند. به‌این‌ترتیب می‌تواند محصولاتی باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب عرضه کند؛ اما این کار تفاوتی با چند سال قبل دارد. در حقیقت برندهای معروفی همانند اپل، با کمک کشور چین هزینه‌های تولید خود را کاهش می‌دادند تا سود بیشتری داشته باشند؛ اما محصولات چینی، گوشی‌هایی با قیمت کم به بازار عرضه می‌کنند و سود را در تولید بیشتر به دست می‌آورند.

اینفینیکس نیز از این قاعده مستثنا نیست و دقیقاً با همین رویکرد پا به عرصه تولید موبایل گذاشته است. از طرف دیگر بسیاری بر این باور هستند که طراحی محصولات چینی بسیار بی‌کیفیت و آماتور است. به همین خاطر این برند چینی برای تولید گوشی اینفینیکس از کشور فرانسه و کره کمک گرفته است.

 آشنایی با طراحی گوشی اینفینیکس

اگر نگاهی به محصولات برتر و پرطرفدار اینفینیکس همانند اینفینیکس hot 10t یا infinix hot 10i  یا گوشی infinix hot 10 play بیاندازید، متوجه طراحی زیبای گوشی اینفینیکس خواهید شد. وقتی‌که حتی پشت ویترین چشمتان به گوشی اینفینیکس hot 10t بیافتد، قطعاً می‌خواهید حداقل نگاهی به مشخصات و قیمت آن بیاندازید و آنگاه قطعاً تصمیم جدی به خرید آن پیدا می‌کنید. بسیاری افراد تصور می‌کنند که طراحی تنها نقطه قوت گوشی اینفینیکس  به‌حساب می‌آید؛ اما اصلاً این‌طور نیست.

خب مسئله اینجاست که برای آنکه در نگاه اول جذب یک گوشی موبایل شوید و بخواهید درباره مشخصات آن بیشتر بدانید، گوشی باید ظاهری بسیار شیک، امروزی و منحصر‌به‌فرد داشته باشد و اینفینیکس این موضوع را به‌خوبی درک کرده است. در حقیقت داخل این بازار رقابتی بسیار بزرگ، مشتریان دیگر کمتر به یک برند خاص تعصب دارند. به همین خاطر به سراغ گوشی‌های دیگر می‌روند؛ اما در میان این حجم از تنوع، چه دلیلی باعث می‌شود که توجه مشتری به یک مدل خاص گوشی جلب شود؟ قطعاً طراحی ظاهری گوشی این وظیفه را بر دوش می‌کشد!

سخن پایانی

پس در حقیقت نمی‌توان گفت که طراحی ظاهری، تنها نقطه قوت اینفینیکس به‌حساب می‌آید. در اصل این برند از طراحی شیک ظاهری استفاده می‌کند تا مخاطب را جذب کند و درنهایت مخاطب را جذب مشخصات فنی گوشی نماید. برای مثال وقتی‌که گوشی اینفینیکس hot 10t یا infinix hot 10i را ببینید، شیفته ظاهر آن می‌شوید و می‌خواهید درباره آن بیشتر بدانید. آنگاه متوجه می‌شوید که چه گوشی قدرتمند و مقاومی است و اقدام به خرید می‌کنید!  برای خرید این گوشی های جدید می توانید سری به فروشگاه اینترنتی تکنولایف به آدرس technolife.ir بزنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (6 رای)
سیتنا 3
2022-01-24 09:47

افزودن دیدگاه جدید