کد مطلب: 

264990

تعرفه تبلیغات در پیج رونالدو مشخص شد

رونالدو دارنده بالاترین میزان دنبال کننده در اینستاگرام است و کریستیانو هزینه باورنکردنی بابت تبلیغ در اینستاگرامش دریافت می کند.
تعرفه تبلیغات در پیج رونالدو مشخص شد

به گزارش سیتنا، بخش قابل توجهی از درآمد ستارگان فوتبال و سینما، از فضای مجازی و صفحات رسمی و شخصی آنهاست. در واقع جایگاه بالای پیچ این افراد دلیلی است برای تقاضای بالای درج تبلیغات و به دنبال آن بالا رفتن قیمت این آگهی ها.

کریستیانو رونالدو برای هر پست اینستاگرام مبلغ ۱.۶ میلیون دلار را دریافت می کند که طبق آنالیز گرهای شبکه های اجتماعی مبلغی بسیار بالاتر از هر سلبریتی دیگر است. کریستیانو رونالدو بیشترین قدرت دریافتی را نسبت به هر فرد مشهور دیگری در اینستاگرام دارد و آمار هم این موضوع را تصدیق می کند و مدتهاست آنالیز گرهای شبکه اجتماعی این مبلغ را به ازای هر پست برای رونالدو اعلام کرده اند.

رونالدو ۳۸۶ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که تعداد فالوور هایش از همه سلبریتی ها بیشتر است. او حتی بیش از هر اسپانسری در پست های اینستاگرام برای تبلیغات مبلغ دریافت می کند. گفتنی است اطلاعات داخلی که خود کریس در صفحه اش منتشر می کند، می تواند عاملی برای گران تر شدن دریافتی او برای هر پست تبلیغاتی باشد.

رونالدو در سال ۲۰۲۱ بالاترین میزان مبلغ را برای پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خودش پیشنهاد داد و باعث شد که در صدر لیست گران قیمت ها قرار بگیرد. قیمتی که رونالدو برای هر پست اینستاگرام دریافت می کند، با نفر بعدی خودش حدود ۸۰ هزار دلار تفاوت دارد که آن هم متعلق به دایان جانسون است.

حالا رونالدو در صدر لیست قرار گرفته است و پنج سال است که جایگاه اول را به خود اختصاص می دهد، تا قبل از او مدل معروف به نام کایلی جنر به مدت دو سال در صدر اول لیست قرار می گرفت. آریانا گرانده، سلنا گومز و کایلی جنر سه نفر برتر و بعد از رونالدو قرار می گیرند.

تعرفه تبلیغات در پیج رونالدو مشخص شد

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-01-04 17:41

افزودن دیدگاه جدید