کد مطلب: 

264127

آبروریزی دو هوو در استوری اینستاگرام

عصبانیت نو عروس منجر به تهدید و هتاکی در فضای مجازی شد.
آبروریزی دو هوو در استوری اینستاگرام

به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتا استان یزد از کشف یک پرونده هتک حیثیت توسط نوعروسی در یزد خبر داد و گفت: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی، رئیس پلیس فتا استان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت خانمی مبنی بر انتشار تصاویر وی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و نیز ارسال مطالب توهین‌ و تهدید آمیز از طرف فردی ناشناس در استوری اینستاگرام بر علیه وی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد که فردی ناشناس با ایجاد یک صفحه ناشناس در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام تصاویر شاکیه را برای دوستان و آشنایان و دنبال‌کننده های وی ارسال کرده است که این کار باعث بی‌آبرویی و هتک حیثیت وی و موجب نگرانی شاکیه شده بود که در نهایت با انجام شگردهای خاص پلیس پلیس، متهمه که نامزد قبلی شوهر شاکیه بود، مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا احضار شد.

وی افزود: متهمه در برابر مستندات موجود در پرونده به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد و اظهار داشت من به تازگی با همسرم عقد کرده‌ایم، که عکس‌های شاکیه را در گوشی همسرم مشاهده نمودم و همسرم در خصوص این‌که قبلا نامزد داشته و به هم خورده است چیزی به من نگفته بود و من هم در شرایط بد روحی و روانی و عصبانیت شدید، اقدام به تهدید و فحاشی و هتک حیثیت شاکیه نمودم واز کرده خود پشیمان هستم.

سرهنگ ابوطالبی یادآور شد: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند، چرا که عدم رعایت اخلاق در این فضا باعث هرج و مرج و ناهنجاری‌های فراوان می‌شود که این ناهنجاری‌ها حتی می‌تواند در روابط حقییقی افراد در فضای واقعی تاثیر گذار باشد.

رئیس پلیس فتا استان یزد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-12-07 19:03

افزودن دیدگاه جدید