کد مطلب: 

264006

تصاویر واضحی از گلکسی A73 سامسونگ منتشر شد

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی‌ آینده گلکسی A73 سامسونگ شنیده‌ایم و با برخی اطلاعات و تصاویر آن‌ها پیش از رونمایی آشنا شده‌ایم، اما اکنون به لطف یک افشاگر سرشناس، برای اولین بار تصاویر این گوشی منتشر شده است.
گلکسی A73

به گزارش سیتنا، گوشی آینده گلکسی A73 سامسونگ تاکنون هدف چندین افشای اطلاعات قرار گرفته، اما اخیراً یک افشاگر سرشناس، اولین تصاویر رندر این گوشی را نیز منتشر کرده است.

به گزارش فرارو، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه چندین گوشی از سری A در سال آینده است و یکی از این گوشی‌های میان‌رده با نام گلکسی A73 تاکنون سوژه چندین گزارش افشاگرانه بوده است. در آخرین مورد از این افشاگری ها، ما شاهد جزئیات دوربین و رندر‌های مفهومی این گوشی بودیم و اکنون، دستگاه در رندر‌های جدید CAD ظاهر شده است.

به لطف افشاگر سرشناس Onleaks، اکنون نگاه بسیار واضح تری به آنچه می‌توانیم از گلکسی A73 آینده داشته باشیم، داریم. سامسونگ گلکسی A73 دارای یک صفحه نمایش بزرگ پانچ است که گفته می‌شود یک پنل ۶.۷ اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس است. همچنین گزارش شده این صفحه نمایش با نرخ تازه سازی پیش فرض ۹۰ هرتز کار می‌کند، اما طبق گزارش قبلی می‌توان آن را به ۱۲۰ هرتز تغییر داد.

سامسونگ

به طور کلی، این گوشی دارای طراحی جعبه‌ای است و به نظر می‌رسد فرم خوبی با ضخامت ۷.۶ میلی متر دارد. با حرکت به سمت پشت دستگاه، گوشی چهار لنز دوربین را به نمایش می‌گذارد که روی یک جزیره دوربین کمی بیرون زده قرار گرفته‌اند. برجسته‌ترین لنز این سیستم، یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که نسبت به لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مدل فعلی خود، ارتقا یافته است.

مقدار مگاپیکسل بقیه لنز‌ها هنوز مشخص نیست و ما نمی‌دانیم که دیگر سنسور‌های گوشی آینده چه قدرتی دارند.شایعه شده است که دستگاه در زیر کاپوت از پردازنده Qualcomm Snapdragon 750G همراه با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی از طریق درگاه USB Type-C بسته بندی می‌شود.

با این حال، یکی از مواردی که باید در نظر گرفت این است که اگرچه این گوشی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، اما آداپتور ۳۳ واتی در جعبه ندارد.علاوه بر این، گوشی آینده گلکسی A73 سامسونگ دارای گواهینامه IP67 ضد آب خواهد بود و بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد. به گزارش فرارو، اطلاعات قیمت نیز فاش شده است، اما آن را با کمی احتیاط در نظر می‌گیریم.

گفته می‌شود گوشی هوشمند گلکسی A73 سامسونگ با قیمت اولیه ۳۲۹۹۹ روپیه (۴۴۰ دلار) عرضه می‌شود و دارای دو رنگ مشکی و طلایی خواهد بود. با توجه به گزارش‌های افشا شده درباره تاریخ عرضه، انتظار می‌رود این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۲ راهی بازار شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-12-04 10:54

افزودن دیدگاه جدید