کد مطلب: 

263887

انتشار تصاویر برهنه زنان بیرجندی توسط پنج مرد کثیف!

پنج نفر از عاملان انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی دستگیر شدند.
انتشار تصاویر برهنه زنان بیرجندی توسط پنج مرد کثیف!

به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با اشاره به دستگیری 5 نفر از گردانندگان گروه انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، خبر داد و گفت: هدف متهمان ترویج فساد و بی‌بندوباری در جامعه بوده است .

سرهنگ "یوسف شاکری" رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی تعدادی از کانال‌ها، گروه‌ها و پیچ‌های فضای مجازی در سطح استان، کارشناسان پلیس فتا از فعالیت یک گروه درزمینهٔ انتشار تصاویر و فیلم‌های نامتعارف مطلع شده و بلافاصله موضوع را با جدیت در دستور کار خود قراردادند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و سایبری، گردانندگان این گروه را مورد شناسایی قراردادند، افزود: با سرعت عمل کارشناسان پلیس فتا گردانندگان این گروه غیراخلاقی که 5 نفر بودند در یک عملیات غافلگیرانه با کسب مجوز قضایی در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی با اشاره به اینکه هدف این افراد ترویج فساد و بی‌بندوباری در جامعه بود، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شاکری با اشاره به اینکه با افرادی که بخواهند به هر دلیل در فضای مجازی ناامنی ایجاد کرده و یا فساد و بی‌بندوباری را در بین مردم ترویج دهند، برابر قانون برخورد خواهد شد، از شهروندان عزیز خواست : در صورت اطلاع از فعالیت این‌گونه گروه‌ها بلافاصله مراتب را از طریق تماس با سامانه 096380 مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع بدهند تا در کمترین زمان کارشناسان ما وارد عمل شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-11-30 08:31

افزودن دیدگاه جدید