کد مطلب: 

263866

با رای گیری استمزاجی، کمیسیون با ارجاع طرح صیانت به مرکز پژوهش‌های مجلس موافقت نکرد؛ رای گیری مجدد عصر سه شنبه

معاون فناوری و برنامه‌ریزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، گفت: بخش خصوصی و نمایندگان وزارت ارتباطات، صداوسیما و مرکز ملی فضای مجازی موافق ارجاع طرح صیانت به مرکز پژوهش های مجلس هستند اما با رای گیری استمزاجی امروز صبح دوشنبه، در حال حاضر کمیسیون با این درخواست موافقت نکرد و مجددا عصر سه شنبه رای گیری انجام می‌شود.
طرح صیانت

به گزارش سیتنا، نهمین جلسه کمیسیون ویژه طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی صبح امروز با حضور نمایندگانی از وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، مرکز ملی فضای مجازی، سازمان نظام صنفی کشوری، صداوسیما، مرکز پژوهش‌های مجلس و سایر نهادهای مرتبط امروز دوشنبه هشتم آذرماه 1400برگزار شد.

احمد نیرومند، معاون فناوری و برنامه‌ریزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون این جلسه، گفت: مهمترین موضوع این جلسه بررسی درخواست های مطرح شده برای ارسال طرح به مرکز پژوهش های مجلس بود که اعضای حاضر، نکات و نظرات خود را در این باره مطرح کردند.

نیرومند افزود: بخش خصوصی و نمایندگان وزارت ارتباطات، صداوسیما و مرکز ملی فضای مجازی موافق ارجاع طرح به مرکز پژوهش های مجلس بودند اما شرایط طوری پیش رفت که با رای گیری استمزاجی، در حال حاضر کمیسیون با این درخواست موافقت نکرده است، با این حال مقرر شد در جلسه آتی که عصر فردا برگزار خواهد شد، این موضوع به رای گذاشته شود.

معاون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تصریح کرد: ارجاع طرح به مرکز پژوهش های مجلس، فرصتی را برای بررسی های دقیق و کارشناسی بیشتر فراهم خواهد کرد و ما در سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان بزرگ ترین نهاد بخش خصوصی صنعت، فاوا امیدواریم کمیسیون با این موضوع موافقت کند، چرا که نه تنها بخش خصوصی بلکه وزارت ارتباطات، مرکز ملی فضای مجازی و برخی از اعضای کمیسیون نیز همین نظر را دارند.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-11-29 11:24

افزودن دیدگاه جدید