کد مطلب: 

263001

محدودسازی اینترنت در طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی صحت ندارد

رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال محدودیت در اینترنت نیست.
رضا تقی پورانوری

به گزارش سیتنا، رضا تقی پورانوری در نشست علنی امروز (سه شنبه، 11 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به ماده 75 آئین نامه داخلی مجلس، گفت: متاسفانه یکی از نمایندگان در نطق خود نسبت سوء به طرح حمایت از حقوق کاربران دادند در حالی که این طرح با رأی نمایندگان در کمیسیونی که با استناد به اصل 85 تشکیل شده در حال بررسی است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نطق یاد شده مفاد طرح برخلاف واقعیت بیان شده و گفته شد این طرح به دنبال محدودیت در اینترنت است که صحت ندارد.

وی ادامه داد: برابر ماده 75 آئین نامه داخلی مجلس طرح چنین موضوعاتی خلاف واقعیت است؛ در این میان باید یادآور شد علیرغم همه تحریف ها و شیطنت های رسانه ای همه جلسات این کمیسیون به صورت زنده پخش تصویری می شود.

رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی، گفت: وقتی کمیسیونی اقدام به روشنگری کرده و جلساتش به صورت زنده پخش می شود، دیگر طرح صحبت های خلاف واقع نسبت به آن محلی از اعراب ندارد.

بر اساس این گزارش عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از اظهارات نماینده مردم تهران، گفت: موضوع مذکور در کمیسیون مرتبط در حال پیگیری است لذا اگر نمایندگان نسبت به آن پیشنهادی دارند می توانند به کمیسیون فرهنگی ارائه کنند و نمایندگان می توانند در همه جلسات کمیسیون ها شرکت کنند حتی اگر عضو آن کمیسیون نیز نباشند؛ به نظر می رسد تلاشی که صورت می گیرد در راستای تقویت حوزه مذکور است و هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند زیرا صیانت از حقوق مردم برعهده نمایندگان است و آن ها توجه جدی به خواسته های مشروع مردم دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-11-02 12:00

افزودن دیدگاه جدید