کد مطلب: 

261151

زارع پور: صیانت و حفظ نیروی انسانی از مهمترین وظایف مرکز حراست است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حساسیت و اهمیت نیروهای تخصصی این وزارتخانه، مهمترین وظیفه «حراست» را صیانت و حفاظت از این نیروها در برابر تهدیدات و آسیب‌های مختلف عنوان کرد.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید مرکز حراست این وزارتخانه که با حضور مدیران و معاونان ستادی و روسای شرکت ها و سازمان های تابعه برگزار شد، با تقدیر از زحمات فنایی رییس سابق مرکز حراست وزارت ارتباطات، از امیری رییس جدید مرکز حراست این وزارتخانه به عنوان یکی از مدیران کارآمد، باسابقه و خوشنام و آشنا به حوزه کاری وزارتخانه یاد کرد.

زارع پور با اشاره به حساسیت کار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: وزارت ارتباطات در دوره جدید نقش پیشران بقیه حوزه‌ها را بر عهده دارد و توقع از این وزارتخانه به نسبت گذشته بسیار بالا رفته است و باید به این حسن اعتماد به بهترین شکل پاسخ داده شود.

زارع‌پور با بیان اینکه حراست چشم همیشه بیدار یک مجموعه است، گفت: وظیفه حراست، صیانت از سرمایه‌های یک سازمان است که بالاترین این سرمایه نیروی انسانی آن است.

وی با اشاره به وجود نیروی انسانی متخصص در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حفظ نیروی انسانی متخصص در مجموعه یکی از مهمترین مسائل است و نقش حراست در این خصوص بسیار برجسته است و نباید مسائل کوچک باعث دلزدگی و دلسردی این نیروها شود و در عین حال باید خطوط قرمز که یکی از مهمترین آنها مقابله با ابعاد مختلف فساد است باید مد نظر قرار گیرد.

وظیفه حراست، صیانت از سرمایه‌های یک سازمان است که بالاترین این سرمایه نیروی انسانی آن است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیشگیری و پیش‌بینی مسائل از دیگر وظایف حراست‌هاست به نحوی که آرامش مجموعه دچار خدشه نشود و مسیر حرکت با سرعت ادامه داشته باشد.

زارع‌پور رعایت تقوای الهی در تصمیم گیری‌ها، ارتقای دانش تخصصی و بصیرت و معنویت کارکنان حراست، پرهیز از شتابزدگی در تصمیمات و رعایت دقت و آرامش را انتظارات خود از مرکز حراست در دوره جدید عنوان کرد و از امیری رییس جدید مرکز حراست این وزارتخانه خواست که از مدیران جهادی و سالم در حراست‌ شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات با اعمال یک سیاست واحد استفاده کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-09-14 14:26

افزودن دیدگاه جدید