کد مطلب: 

260380

گزارش آگهی/ سئو محلی چیست و چه نکاتی باید در آن رعایت شود؟

سئو محلی، یک فرصت عالی برای شرکت‌هایی را فراهم می آورد که خدمات خود را در یک منطقه ارائه می دهند تا در جستجوی سودآور با سازمان‌های بزرگی که در سراسر کشور یا حتی چندین ایالت فعالیت می کنند، رقابت کنند اما ماهیت این رویکرد چیست؟ در ادامه به بررسی پاسخ این سوال می پردازیم.
گزارش آگهی/ سئو محلی چیست و چه نکاتی باید در آن رعایت شود؟

سئو چیست؟ برای بهبود ارتباط نتایج جستجو، گوگل به طور مداوم بر روی نتایج جستجوی شخصی، برای هرکاربر کار می کند. علاوه بر علایق، تحت تأثیر منطقه ای نیز هست که کاربر در آن زمان زندگی می کند یا در زمان ورود درخواست در آن قرار دارد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک تعمیرگاه خودرو را پیدا کنید ، بالاترین موقعیت ها، در نتایج جستجوی شما، توسط وب سایت های کارگاه های این شهر اشغال می شود. این رویکرد کاربر پسند است و همانطور که گفتیم ، فرصت های بسیار خوبی برای ارتقاء یک شرکت منطقه ای (به عنوان مثال ، آن کارگاه ها) فراهم می کند. سئو محلی به شما امکان می دهد رتبه بندی خود را در منطقه خود حداکثر کنید. ما در مورد نحوه عملکرد این رویکرد بیشتر بحث خواهیم کرد.

سئو سایت محلی عبارت است از بهینه سازی موتور جستجوی یک وب سایت بر اساس درخواست کاربران از یک منطقه جغرافیایی خاص! بیشتر اوقات ، تبلیغات موتورهای جستجو برای سایتهای آن دسته از سازمانها که کاربران با درخواستهای مربوط به یک شهر یا منطقه پیدا می کنند، محلی است: مثلا "کجا موهای خود را کوتاه کنید" ، "کجا به ناهار کاری بروید" ، "جایی که قهوه خوشمزه درست می کنند ، "و غیره. سئو براساس موقعیت مکانی به صاحبان مشاغل کمک می کند مشتریان جدید بیشتری پیدا کنند.

هنگام انجام سئو محلی توسط سئوکار باید به چه نکاتی توجه کنید؟ علاوه بر معیارهای رتبه بندی کلی ، عوامل زیر بر نتایج جستجوی محلی تأثیر می گذارد:

• آدرس فیزیکی سازمان (شهر ، منطقه و حتی خیابان)

هرچه در زمان جستجو به کاربر نزدیکتر باشید ، احتمال ورود به نتایج جستجوی محلی شما بیشترمی شود. اما برای به دست آوردن این فرصت ، باید دقیقاً به موتور جستجو بگویید که کجا یافت می شود. بنابراین لازم است آدرس فیزیکی را در صفحه اصلی منبع ذکر کنید.

• حضور در خدمات مختلف گوگل برای کسب و کار من ، گوگل مپ و غیره

گوگل از هر منبع موجود برای جمع آوری داده های مربوط به سازمان استفاده می کند. یکی از مهمترین آنها سرویس گوگل برای کسب و کار من است که با آن می توانید موقعیت مکانی خود را بر روی نقشه نیز مشخص کنید. در آن ، شرکت ها اطلاعات مربوط به خود را ارسال می کنند و مشتریان و کاربران می توانند رتبه بندی و نظرات خود را بگذارند. علاوه بر این واقعیت که این سرویس به شما امکان می دهد به نتایج جستجوی پیشرفته ، از جمله جستجوی تصویر دسترسی پیدا کنید ، می تواند به تنهایی به عنوان منبع ترافیک منابع شما عمل کند. برای اینکه کارآمد ترین سئو محلی را داشته باشید، اطلاعات کامل در مورد خود هنگام ثبت حساب وارد کنی. همچنین مهم است که تمام داده های موجود در اینترنت درباره شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر نقل مکان کرده اید ، باید آدرس را در اسرع وقت ، نه تنها در وب سایت ، بلکه در حساب مپ خود نیز به روز کنید. این امر در مورد لیست خدمات ارائه شده ، ساعات کار و سایر داده های توضیحات نیز صدق می کند.

• مشخصات پیوند

بک لینک های خارجی مدت زیادی است که بر رتبه بندی ها تأثیر می گذارند و این هیچ رازی نیست. اما برای نتایج جستجوی محلی ، توجه ویژه به منابع معتبر در منطقه شما مهم است. برای بهبود رتبه بندی ، سعی کنید از منابع زیر بک لینک بگیرید:

  • رسانه های منطقه ای 
  • فهرست های تجاری 
  • سایتهای خدمات و آگهی های شغلی 
  • انجمن های موضوعی در شهر شما

این کار در خدمات سئو محلی به شما این امکان را  می دهد که دید و شناخت کلی سازمان خود را در منطقه افزایش می دهید.

• بررسی و رتبه بندی از کاربران منطقه شما 

عوامل رفتاری کاربران در سایت ، تعداد بررسی ها و رتبه بندی مثبت سایر منابع و خدمات منطقه ای نیز بر نتایج محلی تأثیر می گذارد. در عین حال، تقریباً غیرممکن است که از حساب های جعلی در همان نقشه های گوگل استفاده کنید ، زیرا آنها توسط مدیران به دقت بررسی می شوند. برای دریافت جایزه رتبه بندی محلی ، مشتریان خود را ترغیب کنید تا نظرات خود را درباره شرکت خود بنویسند. برای این کار می توانید از تخفیف ها و پاداش های مختلف استفاده کنید. بررسی های مثبت درباره شرکت در مورد منابع معتبر نه تنها به ارتقا کمک می کند ، بلکه اعتماد مشتریان بالقوه شما را نیز افزایش می دهد ، که این نیز تأثیر مثبتی بر کار شرکت دارد.

• هسته معنایی 

یک هسته معنایی مبتنی بر کلیدهای منطقه ای به شما این امکان را می دهد تا در جستارهایی که شامل نام شهر یا منطقه می شوند رتبه بالاتری داشته باشید. به عنوان یک قاعده ، چنین پرس و جوهایی دارای فرکانس نسبتاً پایینی هستند و بنابراین بسیاری از بهینه سازها اغلب آنها را نادیده می گیرند. اما اگر کاربری به دنبال خدمات شما در شهر شما باشد ، از قبل علاقه بیشتری به سفارش آنها دارد. همچنین باید نام شهر را در برچسب های عنوان و نشانی های اینترنتی صفحه درج کنید. بنابراین ، موتور جستجو محتوای شما را به عنوان مرتبط ترین برای نتایج جستجو در منطقه مشخص شده در نظر می گیرد.

• منطقه دامنه

نام دامنه نیز توسط موتورهای جستجو محاسبه می شود. به عنوان مثال ، بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند یک کلمه کلیدی برای نام دامنه خود انتخاب کنید که مربوط به موضوع شما باشد. یک منطقه دامنه مناسب، باعث ارتقاء در یک کشور یا منطقه خاص می شود. این امر هم در شماره شخصی منطقه انتخابی و هم در رتبه بندی بر اساس درخواست هایی که شهر در آن مشخص شده است ، به شما امتیاز می دهد. اما لازم به یادآوری است که اگر قصد دارید در آینده نزدیک تجارت خود را توسعه دهید ، منطقه دامنه می تواند به عامل محدود کننده شما تبدیل شود و موقعیت شما را در شهرهای دیگر کاهش دهد. بنابراین ، قبل از استفاده از این روش تبلیغاتی ، باید همه عوامل را با دقت بسنجید.

سخن آخر

برای مشاغل محلی راحت تر است که بصورت آفلاین و اینترنتی تبلیغ کنند. مخاطبان هدف ، که در محدوده محدودی واقع شده اند ، طعمه ای تقریبا ایده آل برای بازاریابان هستند! در واقع سئو محلی یک ابزار عالی برای افزایش دید کسب و کارهای کوچک در نتایج جستجو است. با کمک آن ، می توانید هدفمندترین انتقال را به سایت ارائه دهید ، زیرا اکثرا،  قریب به اتفاق کاربران در شهر یا حتی منطقه شما واقع شده اند. بنابراین ، یک شرکت کوچک به رقیبی جدی برای هر سازمان بزرگی در شهر تبدیل می شود!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (7 رای)
سیتنا 3
2021-08-23 09:27

افزودن دیدگاه جدید