کد مطلب: 

259470

پخش مستقیم مسابقات المپیک 2020 با آیگپ

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک در توکیو افتتاح شد.
پخش مستقیم مسابقات المپیک 2020 با آیگپ

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آیگپ، بعد از وقفه‌ای یک ساله به دلیل شیوع بیماری کرونا، سی و دومین دوره بازی‌های المپیک روز جمعه اول مرداد ماه رسما در توکیو با اجرای مراسم افتتاحیه آغازشد.

در مراسم افتتاحیه کاروان ایران با پرچمداری هانیه رستمیان، ملی پوش تیراندازی و صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در جایگاه بیست و یکمین کشور رژه رفت. کاروان یونان به عنوان میزبان اولین دوره بازی‌های المپیک همچون تمام دوره‌های گذشته اولین تیمی بود که در مراسم افتتاحیه در رژه حضور داشت.

بر خلاف دوره های قبل هیچ رییس فدراسیونی در کاروان ایران به هنگام رژه حضور نداشت. خالی بودن سکوها و نبود تماشاگران در محل برگزاری مراسم، به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط متفاوتی را نسبت به دوره‌های قبل ایجاد کرده بود چرا که اهالی رسانه، ورزشکاران حاضر در کاروان اعزامی کشورها  و عوامل برگزاری، افراد حاضر در ورزشگاه محل برگزاری مراسم افتتاحیه بودند.

در راستای خدمت رسانی در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، آیگپ بر آن شد تا مسابقات المپیک را به صورت زنده برای کاربران به تصویر بکشد و پیرو همین موضوع پس از نصب آیگپ، دوستداران ورزش و مسابقات ورزشی می توانند تا پایان بازی های المپیک با ورود به تایل "توکیو بدون توقف" هر روز از ساعت 4 صبح مسابقات را به صورت زنده دنبال کنند.

برای نصب آیگپ کافی است عدد 1 را به 10004427 ارسال و یا از استورهای داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-07-24 15:31

افزودن دیدگاه جدید