کد مطلب: 

259207

عاقبت ناخوشایند دوستی اینترنتی زن ترکیه ای با یک جوان پاکستانی

در خبرها آمده است که یک جوان از شهر لاهور پس از دوستی با یک زن ۵۴ ساله ترک در رسانه‌های اجتماعی، به او پیشنهاد ازدواج داد، اما زمانی که زن به لاهور آمد، جوان یادشده با مشاهده سن او، او را رها کرد و ناپدید شد.
عاقبت ناخوشایند دوستی اینترنتی زن ترکیه ای با یک جوان پاکستانی

به گزارش سیتنا، ایان چنگ یلدیز، پس از ورود به فرودگاه شهر لاهور به «بادامی باغ» رفت و در آنجا با مرد جوانی که او را دعوت کرده بود، دیدار کرد.

به گفته این زن، پس از سپری شدن لحظاتی، مرد جوان بهانه‌ای آورد و سپس ناپدید شد. او پس از مدتی انتظار، به کلانتری حوزه پلیس «لاری اده» رفت و از ماموران خواست تا برای یافتن مکانی برای اقامت به او کمک کنند، اما از درج شکایت و اقدام قانونی علیه آن جوان امتناع ورزید.

به گفته جمیل احمد، افسر کشیک کلانتری، وقتی از آن زن جزئیات موضوع مطالبه شد، او نتوانست پاسخ دهد زیرا نه زبان اردو بلد بود نه انگلیسی. پس از دیدن گذرنامه او، با کنسولگری کشور ترکیه تماس گرفته شد و او را به آن محل منتقل کردند.

این زن سپس به کارمندان کنسولگری ترکیه گفت که چگونه از طریق شبکه‌های اجتماعی با یک جوان پاکستانی دوست شده بوده است و سپس آن پسر جوان او را به منظور ازدواج به شهر لاهور دعوت کرده است.

او گفت: «هنگامی که پسر جوان مرا دید، به بهانه آوردن اتومبیل ناپدید شد.»

به گفته افسر پلیس، خانم یلدیز طی اظهاراتش به کارمندان کنسولگری افزود که او یک عکس جوانی‌اش را در پروفایل فیس‌بوک گذاشته بود، اما به محض آن که پسر جوان چهره حقیقی‌اش را دید و دانست که او ۵۴ سال عمر دارد، ناپدید شد. او اکنون به جای بازگشت به ترکیه، خواسته است که جوانی را که به او وعده ازدواج داده است، پیدا کنند.

به گفته این زن، او دیگر نمی‌خواهد به کشورش برگردد، بلکه می خواهد بقیه عمرش را با پسر جوانی که عاشق او شده است، سپری کند.

به گفته جمیل احمد، افسر پلیس لاهور، کنسولگری ترکیه درخواست کرده است که هویت این جوان فاش نشود، و آنان به جای کمک گرفتن از پلیس، مسئولیت یافتن مرد جوان را بر عهده گرفته‌اند.

قابل ذکر است که کنسولگری همچنین محل اقامت و اسکان زن را ترتیب داده است. برای گفت‌وگو در این باره با کنسولگری ترکیه تماس گرفته شد، اما پاسخی در زمینه دریافت نشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-07-16 07:32

افزودن دیدگاه جدید