کد مطلب: 

258401

شوخی مجازی ستاره آلمان با رونالدو

توماس مولر، مهاجم باتجربه تیم ملی آلمان به شوخی با کریستیانو رونالدو، گلزن بزرگ پرتغال پرداخته است.
شوخی مجازی ستاره آلمان با رونالدو

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، ناکامی های کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۶ ساله پرتغال برابر تیم ملی آلمان ادامه یافت و او یک باخت دیگر را نیز برابر ژرمن ها تجربه کرد. رونالدو از سال ۲۰۰۶ تا به حال در پنج تورنمنت بزرگ به میدان رفته و در هر پنج دیدار شکست خورده است. کریستیانو رونالدو تازه این هفته و در جریان شکست ۲-۴ پرتغال برابر آلمان برای اولین بار موفق به گلزنی برابر مانشافت شد، اما این گل نیز برای فرار از شکست کافی نبود.

اما توماس مولر، مهاجم باتجربه آلمان با انتشار عکسی در صفحه رسمی خود به عملکرد کریستیانو رونالدو در این دیدار طعنه زده است. در این تصویر بازیکنان خط دفاعی تیم ملی آلمان از جمله ماتیاس گینتر، مت هوملس، آنتونی رودیگر و خود مولر در حال دفاع کردن دیده می شوند و البته کریستیانو رونالدو نیز پشت سر آنها قرار دارند.

توماس مولر با نوشتن عبارت "دفاعی تیمی" و البته تگ کردن کریستیانو رونالدو، به او طعنه زده و کاپیتان تیم ملی پرتغال را نیز هم تیمی خود و یکی از مدافعان تیم ملی آلمان معرفی کرده است. در واقع منظور مولر این است که رونالدو به قدری بی اثر ظاهر شده که انگار بازیکن تیم ملی آلمان بوده است. البته کریستیانو رونالدو در این دیدر یک بار موفق به گلزنی شد و یک پاس گل هم داد، اما این عملکرد خوب نیز مانع شکست پرتغال نشد.

شوخی مجازی ستاره آلمان با رونالدو

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-06-21 18:32

افزودن دیدگاه جدید