کد مطلب: 

258399

پخش زندۀ ویژه برنامۀ ولادت امام رضا (ع) در لنز ایرانسل

لنز ایرانسل با همکاری آستان قدس رضوی، ویژه برنامۀ ولادت امام هشتم (ع) را به صورت زنده و مستقیم، از بارگاه ملکوتی آن امام همام پخش می‌کند.
پخش زندۀ ویژه برنامۀ ولادت امام رضا (ع) در لنز ایرانسل

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد علی‌‌ بن موسی‌الرضا (ع)، برنامۀ ویژۀ آستان قدس رضوی، از ساعت ۱۹ تا ۲۲:۳۰ دوشنبه ۳۱ خرداد، به صورت زنده و مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز پخش می‌شود.

این برنامه که توسط آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، شامل بخش‌هایی از جمله گفت‌وگو با خانوادۀ شهید حاج قاسم سلیمانی، سخنرانی آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و مدیحه سرایی سیدمهدی میرداماد و حاج احمد واعظی است.

شعرخوانی و مشاعرۀ سعید بیابانکی و حمیدرضا برقعی و اجرای همخوانی گروه گلدسته‌های حرم نیز بخش دیگری از این برنامه است.

این برنامه، به صورت زنده از شبکۀ «حرم رضوی» در تلویزیون اینترنتی لنز پخش می‌شود.

همچنین مطابق با آیین هرسالۀ تعویض  گنبد بارگاه منور رضوی در میلاد باسعادت آن حضرت، مراسم تعویض پرچم سبز گنبد مطهر و پوشش مضجع شریف امام رضا (ع)، صبح سه‌شنبه اول تیر ماه ۱۴۰۰، از شبکۀ «حرم رضوی» در تلویزیون اینترنتی لنز، برای خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع)، به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

لنز، یک تلویزیون اینترنتی است که توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، عرضه شده و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم برنامه‌های ورزشی، پادکست، کتاب‌های صوتی و آلبوم‌های جدید موسیقی را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-06-21 16:41

افزودن دیدگاه جدید